היתרונות של הפקת סרטון אנימציה בתלת מימד

11.04.2019

אין ויכוח על החשיבות של סרטון שיווקי בעולם הקידום והשיווק. המספרים מדברים בעד עצמם:

  • הוספת סרטון לדף הנחיתה יכולה להגדיל את ההמרות ב -80%;
  • 64% מהמשתמשים נוטים יותר לקנות מוצר באינטרנט לאחר צפייה בסרטון;
  • צפייה בוידאו מהווה 1/3 מכל הפעילות באינטרנט;
  • 50% מהמנהלים מחפשים מידע נוסף לאחר שצפו במוצר או בשירות בסרטון;
  • משתמשי יוטיוב צופים ביותר מ – 5 מיליארד סרטים ביום.

ויש יתרונות לסרטון תדמית שיווקי:

  • 65% מבני האדם קולטים מידע יותר טוב באופן ויזואלי,
  • 90% מהמידע המועבר למוח הוא חזותי,
  • הראיה היא החוש המוביל שלנו והיא משתמשת בקרוב למחצית ממשאבי המוח האנושי,
  • מידע חזותי מעובד במוחנו פי 60,000 מהר יותר מאשר טקסט!

בין כל הסוגים ותת-סוגים של סרטוני הוידאו, לסרטון אנימציה שיווקי יש מקום של כבוד. להפקת סרטוני אנימציה מספר יתרונות כמו שמירה על תשומת לב הצופה, פישוט נושאים מורכבים, יצירת רגשות חיוביים (הומור, זכרונות וכו'). הפקה כזו היא גם זולה יחסית, ואחד היתרונות הבולטים הוא היכולת לעשות שינויים בסרטון קיים ולהתאים אותו בהתאם לצרכים המשתנים ולמדיות השונות.

לא צריך להיות נביא (ואנחנו יודעים למי ניתנה הנבואה…) כדי לדעת שבשנים הקרובות אנימציה בתלת-מימד תכבוש את עולם השיווק. כל אחד יכול לראות את ההבדל בין אנימציה "קלאסית", בדו-מימד, לבין אנימציה בתלת-מימד.

מהם היתרונות של הפקת סרטון אנימציה בתלת-מימד?

  1. אנימציה בתלת-מימד נותנת תחושה של עומק, ובכך היא דומה יותר לצורה בה אנו רואים את העולם סביבנו. לכן קל יותר "להתחבר" לסיפור בתלת מימד, גם כאשר העלילה עצמה אינה מציאותית.
  2. סרטון אנימציה שיווקי בתלת-מימד הוא אידיאלי לצרכי הסבר על מוצרים. ניתן להציג מוצר בזוויות שונות, בצבעים ובגדלים שונים, וברמות פירוט גבוהות ביותר.
  3. באמצעות סרטון בתלת-מימד ניתן גם לספק מידע והדרכה במיומנויות שונות בתחומים מגוונים החל מרפואה וכלה בהנדסה ובייצור.
  4. הטכנולוגיה של הפקת סרטוני אנימציה תלת-מימד היא חסכונית לטווח ארוך. בזכות השימוש במחשב לשם יצירת הסרטון בתלת-מימד, אפשר לעשות בכל סרטון שימוש חוזר עם שינויים נדרשים גם לאחר זמן.

דברו איתנו

החשמונאים 99 תל-אביב מיקוד 6120201

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר