סרטי תדמית וסרטי אנימציה – חובה לכל סטארט-אפ

30.11.2017

אחרי שבועות, חודשים, או שנים של עבודה מאומצת הצלחתם להפוך את המוצר שלכם למדהים. עכשיו הגיע הזמן שכל העולם ידע שהגעתם.  זה הזמן להציג את עצמכם לעולם הגדול באמצעות סרטי אנימציה מדהימים. סרטון אנימציה או סרט תדמית הופכים ליותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות, והם הוכיחו את עצמם ככלי שיווק יעילים ביותר עבור כל סוגי העסקים. אנשים יגיעו לאתר שלכם כדי להבין מה בדיוק אתם עושים, ודרך סרטוני תדמית אנימציה מוצלחים, תוכלו לספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה ביותר ולהמיר את אותם אורחים ללקוחות. מדוע?

הם מסבירים את כל מהות העסק שלכם בשניות בודדות

כשאנשים מבקרים באתר שלכם, יש לכם רק כמה שניות כדי למשוך את תשומת ליבם ולהסביר להם את הרעיון העסקי, לפני שהם רצים לאתר אחר. וזה בדיוק אחד מהיתרונות החזקים ביותר של סרטי אנימציה – כבר הוכח כי הם מגדילים את זמן הביקור הממוצע באתר ב- 2 דקות. וזה צריך להיות מספיק זמן עבורכם כדי לספר לקהל שלכם מי אתם, מה אתם עושים ולמה אתם הבחירה הטובה ביותר, ב- 90 שניות בלבד. כמו כן, על ידי הוספת קריאה משכנעת לפעולה בסוף הסרטון, תוכלו להוביל אותם לפעולה הרצויה (רכישה באתר, קביעת פגישה וכו').

הם מתאימים למובייל

הידעתם שהסרטונים הם 100% ידידותיים לניידים? סטארט-אפים רבים מציעים אפליקציה לנייד כמוצר העיקרי שלהם, או שהם פיתחו אחת להשלמת האסטרטגיה.  אם זהו המקרה שלכם, סרטוני אנימציה יכולים לתת לכם יתרון גדול בקידום המוצר. משתמשים בנייד הם תמיד בדרכים, הפכו למולטי- טסקרים רציניים ומעדיפים תוכן קצר ודינמי.

הם מגבירים את הנראות שלכם ברשת

אם אנשים נשארים זמן רב יותר באתר שלכם בשל הסרטונים המדהים שלכם, גוגל (או כל מנוע חיפוש אחר) יבחין בו כבעל עניין, ידרג אותו גבוה יותר תחת מילות המפתח העסקיות שלכם וימשוך תנועה גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים לקראתו. חוץ מזה, יצירת סרטון אנימציה תאפשר לכם להיות ביוטיוב, שהוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

הם בונים את המותג שלכם

סרטי תדמית  וסרטי אנימציה אישיים נותן לכם  את ההזדמנות לקדם את המותג שלכם בצורה חדשה ורווחית. השימוש בתווים ובצבעים מונפשים הקשורים למותג ולקהל היעד שלכם, עוזר ליצור מותג אישי אמיתי על ידי  קירוב   הלקוחות הפוטנציאליים למותג מבחינה רגשית. וכולנו יודעים שברגע שהם שם מבחינה רגשית, הם אלו שיהפכו לשגרירים הטובים ביות  וללקוחות הנאמנים ביותר שלכם.

כמו שאתם רואים, סרטוני תדמית אנימציה  הם דרך נהדרת לקדם את העסק שלכם וליצור קהל לקוחות נאמן. צריכים   קצת השראה כדי להתחיל לעבוד על סרטון תדמית? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-512511, ונשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך!

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר