יש לך סרט תדמית או סרטון אנימציה – מה אתה עושה איתו עכשיו?

10.08.2017

סרטון תדמית לעסק הוא בעצם כרטיס הביקור של העסק שלכם ואתם יכולים להציג אותו במגוון של פלטפורמות ומדיומים שונים:

1. אתר הבית: עם SEO נכון (קידום אתרים במנועי חיפוש), אתר שבו מופיע וידאו הינו בעל הסתברות של פי 53 להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. בעידן המידע הנוכחי אנשים איבדו את הסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים. 65% מהגולשים צופים בתוכן וידאו עד הסוף, בעוד שפחות מ-10% מהגולשים יקראו את אותו תוכן בטקסט עד סופו. משום שווידאו הוא מדיום עשיר יותר מטקסט, הוא מעורר הפעלה של יותר חושים ומגביר את העניין בקרב הצופה, זה עובד גם כשמדובר בסרטון תדמית. כתוצאה מכך, עולה ההסתברות שהגולש ייחשף למסר מתחילתו ועד סופו, ולא רק לחלק ממנו. חשבו על זה בעצמכם- כרגע נכנסתם לאתר אינטרנט של שירות חדשני ואתם רוצים להבין את המהות שלו, מה תעדיפו: לקרוא טקסטים בני מאות מילים שמסבירים על השירות או לצפות בתוכן ווידאו ויזואלי שמספק תמונה מדויקת של אופן השירות והאנשים שמפעילים אותו? על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסרטי אנימציה.

2. קידום ביו-טיוב: עם 800 מיליון מבקרים מדי חודש, יו-טיוב נמצא במקום ה-3 ברשימת האתרים הנצפים ביותר בעולם. ניתן לקדם סרטי תדמית ביו-טיוב במספר דרכים, כאשר היתרון העיקרי טמון בכך שניתן להגדיר את קהל היעד הספציפי לכל מוצר או שירות. יתרון נוסף של קידום סרטוני תדמית ביו-טיוב הוא היכולת לעקוב אחר כמות הצפיות בווידאו שהעליתם, תוך כדי פילוח התוצאות למקום מגורים, גיל ועוד.

אחד ממסלולי הפרסום הפופולאריים ביותר ביו-טיוב הוא ה- InStream: בדומה לפרסום בטלוויזיה, הסרטון מופיע לפני התוכן שבחר הגולש. משום שלאחר כ-5 שניות יש אפשרות לגולש לדלג לתוכן שבחר, צריך למשוך את תשומת ליבו כבר בשניות הראשונות כך שייבחר לצפות בסרטון עד סופו. עקב הטווח הקצר בלבד שיש למשוך את תשומת לב הצופה / גולש, סרט הוידאו חייב להיות אטרקטיבי במיוחד; זה השלב שכדאי אולי לשקול הפקת סרטון אנימציה שיווקי בכדי להציג תוכן ייחודי בצורה ייחודית, מבלי לוותר על אלמנט המיתוג העסקי.

יו-טיוב מהווה גם מקור לרשתות חברתיות אחרות שגם בהן ניתן לערוך קמפיינים ממוקדי קהל יעד. מדי יום נצפים ביו-טיוב סרטונים באורך כולל של כ500 שנה .בפייסבוק וכ-700 סרטונים מדי דקה זוכים לשיתוף בטוויטר. ברגע שסרטון נמצא ביו-טיוב גם הגולשים הופכים להיות מפרסמים פוטנציאליים כאשר הם יוצרים שיח עליו ברשתות החברתיות, מה שיכול להפוך את הסרטון ללהיט ויראלי. כ-100 משתמשים עושים לייק, שיתוף או מגיבים על סרטונים ביו-טיוב מדי שבוע.

3. הקרנה באירועים: בין אם מדובר בתערוכות, השקות, גיוס משקיעים או כל אירוע אחר, סרטון התדמית יכול לספק לצופים חוויה ויזואלית מעמיקה. בעולם גיוס המשקיעים למשל, סרטון תדמית נהיה כלי הכרחי לסטארט-אפים אשר רוצים לגייס הון ליוזמה שלהם.

האפשרויות לשימוש בסרטון תדמית הם שונות ומרובות, החל מהפצה בטלוויזיה ועד צפייה בסלולר. חשוב להבין שחרף האפשרויות הרבות, ולמרות שבזמן שקילת הרעיון להפקת סרטון תדמית מחיר הוא לרוב שיקול ראשוני, התנאי הבסיסי להצלחה הוא יצירת סרטון תדמית איכותי אשר מעביר בצורה יצירתית מסר חיובי המעודד פעולה. חברת מרקט מאסטר…

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר