13.11.2018
הפקת סרט מוצר היא דרך מצוינת להציג את המוצרים שבשימוש (ואת השימוש במוצרים), ולבנות אמון עם הלקוחות. ברור לחלוטין שכעת, כאשר החיפוש באמצעות וידאו גדל ומתפשט (YouTube כבר אמרנו?), הפקת סרט מוצר עשויה להביא לקוחות חדשים שלא שמעו עליכם קודם, בנוסף לשימור לקוחות קיימים.
לטובת אלה אשר עדיין מתביישים, מהססים או מתלבטים האם ומתי לקפוץ למים הסוערים של עולם השיווק בוידאו, להלן כמה נקודות חשובות:
לפני שניגשים להפקת סרט מוצר, חייבים להחליט ולהגדיר מה המטרה. מצד אחד, זה יעזור לבחור בהמשך את פורמט הוידאו המתאים ביותר, ומצד שני, זהו בעצם סיעור המוחות הראשוני בקשר לסרט; הרי סרטי תדמית שנועדו לבנות מודעות למותג אינם דומים לסרטים שמטרתם הגברת מכירות או יצירת לידים, או לסרטונים המסבירים תכונות מסוימות של מוצר או שירות.
אז הגדרנו את המטרות והיעדים שלנו; עכשיו צריך לבדוק למי מיועד הסרט (רמז, התשובה "לכולם" אינה רצינית), ואיזה מסר רוצים להעביר. הגדרה מדויקת של הלקוחות האידיאליים תעזור לבחור את הטון ואת השפה הטובה ביותר לסרט על מנת להגדיל את האפקטיביות שלו. כדי לזהות באופן יעיל את קהל היעד, אפשר להתייעץ עם אנשי המכירות, לשאול באופן ישיר את הלקוחות, לעקוב אחר שיחות ודיונים על המוצר בפורומים שונים, לבצע "ריגול תעשייתי" אחר המתחרים (הרי הלקוחות של המתחרים שלכם הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם) וכו'.
התסריט, כידוע, הוא הבסיס של הסרטון כולו. זה השלב בו מחליטים על אופי הסיפור, ובהמשך על סוג הסרטון וכו'.
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il