5.02.2018
היום בעולם הדיגיטלי כולם כבר מבינים שבלי סרטי תדמית לעסק, לחברה, לשרות שאתם מציעים יהיה קשה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי.
הכל כדי לתפוס את תשומת הלב של הצופה, הגולש, כבר ברגע הראשון;
מאחר שרף תשומת הלב של הגולשים בעולם עתיר המידע של ימינו הוא נמוך, חשוב שהפתיחות של סרטי תדמית תהיינה בעלות השראה, תספקנה מידע מרוכז, או אפילו משעשעות, לגבי מה שצפוי בהמשך הסרטון כדי לגרום לצופה לא ללחוץ על הלינק הבא אלא להמשיך ולהתבונן עוד כמה שניות;
סרטי תדמית אפקטיביים מגלמים בתוכם סיפור שימשוך אליו את הלקוחות הפוטנציאליים אם באמצעות רגש או פנייה לרצונות ולצרכים שלהם. לא תמיד סרטי תדמית צריכים להתמקד רק בפן המסחרי-שיווקי;
לעתים ההסבר על המוצר ועל יתרונותיו מייגע. אז אם מתמקדים במסר, ב"למה" של המוצר, השרות וכד', קל יותר לאנשים להיות סקרנים ולהישאר בסרט; אולי בהמשך יהיו תשובות והסברים;
כל סרטון תדמית לעסק צריך להיות יצירתי ובעיקר לא משעמם. זה כל העניין. צריך להיות לפחות דבר אחד שיגרום לצופה לרצות עוד קצת. סרטי אנימציה יכולים לעתים לענות על הצורך הזה;
הגולשים כיום מחפשים לדעת עוד ועוד. אמנם לפעמים התחושה שזה נעשה במהירות, באוטומטיות וללא תשומת לב, ולפעמים רק כדי להעביר את הזמן, אבל אתם רוצים שסרט התדמית יכיל מידע שיהיה חדש לצופה ושהוא ירצה לדעת עוד. כדאי לבוא ממקום של לחלוק מידע, לשתף את הצופה במה שאתם יודעים;
סרטי תדמית צריכים להיות קצרים ומתומצתים זהו טיפ חשוב בעולם עמוס מידע שנמצא בתנועה מתמדת ומהירה, כשכולם קצרים בזמן;
אחת הדרכים ליצור מעורבות של הצופה בסרטי תדמית היא להציג שאלות, לעורר תגובה מהצד השני;
החיים הם רציניים, לדאוג לשווק את העסק זה רציני, אפשר אף ורצוי להוסיף הומור. סרטי אנימציה יכולים לכסות מידע פרסומי שיווקי בהומור אבל לא רק הם. אם יתאים לעסק, לחברה או לשרות כדאי להוסיף הומור. רגע של אתנחתא וחיוך לצופה בסרטון תדמית – והוא יישאר לצפות.
סרטי תדמית הם אחד הכלים החשובים ביותר והחזקים ביותר להעברת מסר וחיזוק מיתוג לציבור, ללקוחות ולתעשייה. לכל סרטון תדמית מחיר משלו שאמור לייצג את האיכות, המסר והמותג; בסופו של דבר המחיר הוא לא רק של הפקת סרט תדמית, אלא של כל מה שהוא מייצג ומשדר.
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il