26.06.2018
הפיד של הפייסבוק ושל האינסטגרם שלכם מפוצצים בוידאוים מכל סוג – סרטוני תדמית, פרסומות, שידורי לייב ועוד, מסיבה פשוטה מאד – אנשים אוהבים את זה. מחקרים מראים כי 59% מהמנהלים, מעדיפים לצפות בווידאו מאשר לקרוא טקסט על אותו נושא. זה היה רק עניין של זמן עד שלינקדאין תתצטרף למערכה ותציג אופציית וידאו לפלטפורמה שלה. החל מה- 22 באוגוסט 2017, הם סוף סוף מרשים למשתמשים להעלות קטעי וידאו ישירות לפיד. עד לנקודה זו, יכולתם להטמיע סרטוני תדמית מהיוטיוב בפוסטים ולשתף קישורים, אבל אף אופציה לא הניבה מעורבות גבוהה. עם זאת, צוות האתר טוען כעת, פוסטים חדשים של סרטונים, משותפים 20 פעמים יותר מאשר פוסטים רגילים. זה אומר שאם הקהל שלכם מסתובב בלינקדאין, הגיע הזמן לחשוב על הפקת סרטוני תדמית ועל הוספתם לאסטרטגיית השיווק שלכם.
הוידאו עולה ללא סאונד בעת גלילה בפיד, בדיוק כמו בפייסבוק. כשאופציית הוידאו עלתה לראשונה, היא הייתה זמינה רק בנייד, אך כעת אפשר ליצור עדכוני וידאו ישירות מהדסקטופ.
תהליך העלת הסרטונים הוא תהליך דו שלבי ואינטואטיבי להפליא: היכנסו לחשבונכם, התחילו ליצור עדכון ובחרו "וידאו". העלו את הסרטון, הוסיפו את העותק, פרסמו את פוסט, וסיימתם. השאלה הגדולה יותר, כמובן, היא כיצד להעלות וידאו שיגרום לגולשים מזדמנים לשים לב.
הצעד הראשון של הפקת סרטי תדמית מעולים הוא לעמוד בהנחיות של הפלטפורמה: סרטונים באורך של בין 3 שניות ל -10 דקות, למרות שהאורך המוצע כדי להשיג מעורבות מקסימלית הוא בין 30 שניות ל -5 דקות. הסרטונים יכולים להיות לרוחב או לאורך וגודל הקובץ המרבי הוא 5GB. בנוסף, מומלץ להתחיל את הסרטון ב"פיצוץ" – משהו שיתפוס את תשומת הלב, לעשות אותו קצר ולעניין, להוסיף כתוביות, והכי חשוב – להיות עצמכם. בהצלחה!
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il