סרט תדמית – העולם נראה טוב יותר כשמחייכים

6.06.2018

בעולם של ימינו כשרוב התקשורת בין בני אדם נעשית באמצעות מסכים מגוונים בגדלים שונים, בעולם של ימינו, כשמה שרואים על המסכים האלו בכל רגע נתון הוא מה שקובע, בעולם של ימינו שסרטי וידאו מופיעים על גבי המסכים הללו ללא הפסק – התוכן של סרט תדמית שמפיקים לחברה או לעסק הוא קריטי .

מה יכול לגרום לאדם להיות שבוי ולו לרגעים בודדים בווידאו כזה או אחר?

  1. אם הווידאו יספק אינפורמציה מעניינת
  2. אם הווידאו יספק סיפור מעניין
  3. אם הווידאו יספק בידור מעניין

סרטי תדמית מוצלחים, רצוי שיכללו לפחות שניים מהאלמנטים המוזכרים לעיל על מנת שיצליחו לשבות את הצופה ולגרום לו לסיים את הצפייה בסרטון תדמית לעסק, לארגון, לחברה או לעמותה.

אחד מהדברים שיכולים לעזור לווידאו לספק בידור מעניין הוא להשתמש גם בהומור. הומור בסרטי תדמית יכול להיות התבלין המתאים שיענג את חיכו של הצופה.

לא תמיד אנחנו מעריכים מספיק את תפקיד ההומור בחיינו.

אלו יתרונות יש להומור:

  • הומור הוא אחד מהכלים שיכולים לעזור לתקשורת טובה בין בני אדם. רוב בני האדם נהנים כשהם חשופים להומור טוב ואיכותי ולא משנה מין, גיל, עיסוק, רובד חברתי וכיוב'.
  • הומור טוב גורם לאנשים לחייך. אם לקוח פוטנציאלי צופה בסרטי תדמית שמעוררים בו חיוך, יש לצפות שאל החיוך יצטרף רגש חיובי.
  • להומור יש גם נטייה למשוך את תשומת הלב ולכן לכל סרט תדמית שמשלב הומור יש סיכוי לבלוט יותר מווידאו שמעביר רק אינפורמציה, מעניינת ככל שתהיה.
  • להומור בדרך כלל קל להשתלב בתוך סיפור, וסיפור בדרך כלל מושך צפייה כי אנשים רוצים לדעת, לראות מה הסוף. כשמפיקים סרט תדמית, לצופה יהיה קל יותר להתחבר אם הסרט יתאר כיצד העסק, החברה  או השרות יכולים לעזור לו; ואם נכלל בו סיפור משולב בהומור אז גדל הסיכוי לשבות את הצופה כך שיחליט להישאר ולצפות עוד קצת במקום להקליק לדבר הבא.
  • הומור קל לזכור כי רוצים לזכור. זה מעורר רגשות חיוביים וזה גורם לרגע של נחת
  • יש שיאמרו שהומור גורם לאדם להוריד ולו למספר דקות את המגננות הרגילות שבהם הוא עוטף את עצמו בחיי ההישרדות של היומיום ואז הוא פתוח להקשיב, להתבונן , להתרשם ממה שהוא רואה.
  • הומור יכול לאפשר למי שמפיק סרט תדמית להיות חד, שנון, בהיר ועם מסר ברור.

לסיכום

אפשר להשתמש בהומור ואפשר להיות מצחיקים; זה לא אומר שסרטון התדמית לעסק הוא לא עסק רציני, אלא להפך: העסק הוא מספיק טוב, מספיק רציני, מספיק בטוח בעצמו כך שהוא יכול להתייחס לעצמו ולדברים בחיוך וללכת לכיוון של סרטוני תדמית עם טוויסט.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר