סרטוני תדמית – מי עוד לא בפנים?

24.06.2018

לאלה שעדיין לא בעניינים:

מי שעושה חיפוש אקראי עכשיו בגוגל (קדימה, נסו עכשיו), יכול להמר שלפחות וידאו אחד מופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות. לא משנה אם הקלדת 'הארי פוטר' או 'תיקון שירותים'  (לא כיף כמו הארי פוטר, אבל כנראה רלוונטי יותר לעסק שלך!) – תוצאות החיפוש יציגו יותר מוידאו אחד.

סרטוני תדמית נפוצים יותר ויותר. הם תופסים חלק גדל והולך מעולם השיווק הדיגיטלי. המגמה הזו מתגברת. סרט תדמית יכול להופיע בתוצאות חיפוש "מסורתיות" של SEO אורגני במנוע חיפוש ובעת האחרונה הם מופיעים יותר ויותר גם במדיה החברתית על כל סוגיה. (לדוגמה, רק לאחרונה הודיעה חברת אינסטגרם – אשר יש לה כבר מיליארד משתמשים פעילים בחודש בכל העולם – כי היא משיקה פלטפורמה חדשה להצגת סרטונים ארוכים בשם IGTV, במטרה להתחרות בסנפצ'אט ויוטיוב, על מנת להיענות לדרישות המפרסמים ליכולות וידאו במובייל).

עד כמה חשוב סרט תדמית עבור SEO?

סרטוני תדמית הם מרכיב חשוב של – SEO ושל שיווק דיגיטלי במובן הרחב יותר של המלה. אמנם אי אפשר לומר שה – SEO שלך יסבול אם אין לך סרט תדמית, או אם לא תתחיל בקרוב להפיק סרטי תדמית, אבל דע לך כי המתחרים שלך כבר מפיקים את המיטב מיכולות השיווק הדיגיטלי באמצעות סרטי תדמית וסרטי וידאו בכלל.

הנה כמה נתונים לאלה שעדיין מהססים:

  • מחצית מהצופים שצופים בסרטי תדמית מקוונים מאשרים שזה עוזר להם לקבל החלטות קנייה בבטחה רבה יותר.
  • אנשים שצופים בסרטונים מקוונים נשארים באתר שתי דקות נוספות בממוצע, ו –  64% מהם יותר צפויים לבצע רכישה.
  • תעבורת הוידאו באינטרנט צפויה לעלות מ – 73% בשנת 2016 לכמות מדהימה של 82%. מכלל תעבורת האינטרנט הצרכנית כבר בשנת 2021.
  • לצד גוגל, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו!
  • סרטונים מאפשרים לקדם מיתוג ולבנות אמון. הם כמו פרסומות – רק יותר זולים.

ובקצרה

נוף השיווק הדיגיטלי משתנה תדיר. מה שעבד לפני חמש שנים אינו רלוונטי היום, ומה שמצליח היום כנראה כבר לא יעבוד בעוד חמש שנים בהמשך הדרך. קידום אתרים צריך להיות חלק מאסטרטגיית שיווק רחבה יותר, וסרטי תדמית יכולים לסייע בחיזוק האסטרטגיות הללו, במיוחד במדיה החברתית. למי שאינו רוצה להחמיץ את הפוטנציאל האדיר של סרט תדמית טוב לצרכי קידום עסקי, חברת מרקט מסטר היא התשובה האופטימלית אשר מציעה שירותי הפקה בשיטת one stop shop, כולל כל השלבים משלב הקריאייטיב והתסריט עד קבלת קובץ וידאו מוכן לשידור.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר