סרטוני תדמית כחלק משיווק ומיתוג העסק

4.03.2019

השיווק האינטרנטי הופך לקשה יותר ויותר עם הזמן החולף. מבול ההיצע גורמ לתחרות להתעצם. בכדי להצליח להיות בטופ, או לשמור על המקום אליו הגעתם, עליכם יהיה לעשות דברים שימשכו את תשומת לב הקהל, דברים שרבים לא דוגלים בהם, עליכם להביא את הדבר השונה הזה שיגרום לאנשים להתחבר אליכם יותר. איך עושים את זה?

סרטי תדמית

סרטוני תדמית לעסק הם סרטונים שיכולים להסביר את ייעודו של העסק, איך הוא עוזר ללקוח, שלבי העבודה ועוד שלל הסברים שיקלו על הלקוח. לסרטונים שני תפקידים משמעותיים, התפקיד הראשון הוא להקל על הלקוח, היום כבר אנשים לא יושבים וקוראים פסקה אחר פסקה, אלא אם כן התוכן מאוד מושך. אנשים אוהבים כמה שפחות להתאמץ, בעזרת הסרטון הם יוכלו להכיר את העסק שלכם ולדעת כל מה שהם צריכים לדעת לפני שהם פונים אליכם ישירות, כך לדוגמא תוכלו לעקוף עסקים אחרים שעדיין מעניקים רק תוכן רשום ללקוחות שלהם. התפקיד השני משמעותי לא פחות, סרטוני תדמית הם הפנים שלכם לעסק. הסרטונים הם פרסומת לעסק, תוכלו לשתף את הסרטונים באתר שלכם, במנועי קידום ובאתרים שונים, כמו כן הסרטונים נותנים השפעה למקום שלכם בגוגל. גוגל מסתכלים על דברים כמו סרטונים ומקדמים אתרים מקצועיים. כך בעצם אתם משווקים את העסק שלכם. בזמן שהסרטון באוויר, גם אם הגולשים לא מתמקדים אך ורק בו, הוא עדיין נשמע באוזניים שלהם.

למי מיועדים סרטוני התדמית?

הסרטונים מיועדים לכל עסק שהוא. גם אם ניקח את הדוגמא הכי פחות רלוונטית, כאשר אתם נותנים לאיש מקצוע לבצע עבורכם סרטון תדמית אתם מקדמים את העסק שלכם. לעסק קשה מאוד לשגשג מבלי שיווק ומיתוג נכון, לשם כך קיימים אנשי מקצוע שלמדו את התחום הזה ומתמקצעים בו. תוכלו לייצר סרטוני תדמית לבד אך קחו בחשבון, סרטוני התדמית יכולים גם לפגוע בעסק אם מדובר בעבודה רשלנית ולא מקצועית. כאשר אני צופה בסרטון חובבני אני מאמין שגם העסק הוא באותה הרמה. לכן, הוצאה כספית על שיווק חייבת להיות אחראית ושכולה. בחרו את המקום הנכון שיכול להעניק לכם את השירות הטוב ביותר על הצד הטוב ביותר ובגישה סבלנית. מקום טוב הוא מקום שיעניק לכם ליווי מקצועי, יסביר לכם על כל פרט ופרט ויהיה מענה לשאלות שלכם.

בניית אתרים כחלק משיווק ומיתוג העסק

אם יש לכם עסק פעיל ואין ברשותכם עדיין אתר המציג את העסק, רוב הסיכויים שאתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים.

לאתרי האינטרנט חשיבות רבה לעסק, תפקידם להציג את העסק לכלל הגולשים, ייתכן שלא רק באזור הקרוב לביתכם, בו העוברים והשבים רואים את העסק קיימים לקוחות. הלקוחות שלכם יכולים להגיע מכל הארץ ומכל מגוון האוכלוסיה. בעזרת האתר אתם תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם בשינויים שעוברים על העסק, זמני פתיחה, הזמנת מקום, הזמנת מוצרים, תמונות וסרטונים המציגים את העסק בפן חיובי ומושך קהל. את האתר אתם צריכים לדעת לשווק גם כן, ולתת לאיש מקצוע לבנות אותו עבורכם כדי שיהיה מעניין, בולט, ויגרום לגולשים בו להנות. את האתר תשווקו או בעזרת סרטוני התדמית או על ידי מקורות פרסום שונים כמו קידום ובניית אתרים. שיווק הוא החלק המשמעותי ביותר כדי שעסק יצליח.

לסיכום

היום התחרות גדולה מאי פעם, בכל תחום שבחרתם תמצאו אלפי מתחרים מכל קצוות הארץ והעולם. בכדי שתוכלו לשמור על המקום שלכם או להגיע לטופ תצטרכו לשווק את עצמכם בצורה הנכונה, על ידי סרטוני תדמית ובניית אתרים. סרטוני התדמית הם סרטונים שמסבירים על העסק, ייעודו, הצגת הבעיה והפיתרון וכו'… הסרטונים הם דרך שיווק חדשה יחסית, לא לכולם יש את הסבלנות לקרוא תוכן היום. על ידי סרטון הסברה תוכלו להגיע לכמות גדולה יותר של לקוחות. עליכם יהיה לשווק את הסרטון במקומות שונים ובאתרים שונים. בניית אתרים חשובה לא פחות. כל עסק שמכבד את עצמו מחזיק באתר פעיל. באתר תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם בכל שוני קצר שנוצר בעסק, זמני עבודה וכל מה שהלקוח צריך לדעת. חשוב שהאתר יהיה מקצועי, נעים למראה, ועדכני. גם הסרטוני תדמית וגם האתרים הם דרך שיווק מעולה לעסק שלכם אך באותה המידה הם יכולים להרוס עסק, עליכם יהיה להעסיק אנשי מקצוע, להשקיע כסף ולדאוג לכך שכל מה שאתם מוציאים לאור יראה מקצועי. כאשר אנשים רואים שיווק לא מקצועי הם מאמינים שגם העסק עצמו לא הכי מקצועי.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר