Gillette – skin to skin campaign

Gillette - skin to skin campaign

לבייביפייס יש משמעות חדשה

פרוקטר&גמבל בקמפיין עבור מותג סכיני הגילוח ג'ילט

פרוקטר&גמבל, אדלר-חומסקי & וורשבסקי ומדיהקום קונקשנס, משיקים סרט קמפיין לקהל לקוחות חדש וממוקד - אבות טריים ומשפחות חדשות, עבור מותג סכיני הגילוח ג'ילט.

האסטרטגיה החדשה בישראל מתיישרת עם האסטרטגיה העולמית המציגה את הגברים באור חדש; גברים ריאליסטים יותר: הורים לילדים ובנים לאבות בדיוק כמוהם.
הקו הישראלי מסתמך על מחקרים רבים המוכיחים את יתרונותיו הרבים של מגע SKIN TO SKIN עבור תינוקות בשנתם הראשונה. המחקרים התופסים פופולריות רבה בעולם, נתמכים על ידי מוסדות מובילים, לרבות אוניברסיטת הארוורד ובית החולים לילדים של בוסטון, ומהווים טרנד חדש בקרב יולדות ומדריכות לידה. ב-P&G גילו כי המעבר להורות מהווה נקודת שינוי בהרגלי הצריכה של גברים ונשים בקטגוריות שונות, לרבות גילוח.
http://www.dvarhamefarsem.co.il/?h=242191

תגיות:
  • skin to skin
  • אדלר חומסקי
  • ג'ילט
  • דיגיטל
  • סכין גילוח
  • פרסומת

דברו איתנו

החשמונאים 99 תל-אביב מיקוד 6120201

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר