סרטון תדמית לעסק – 8 סיבות למה זה כדאי לכל עסק

14.01.2018

סרטי תדמית אינם דבר חדש. הם כאן מאז שהווידאו הפך להיות השפה של העידן החדש. מי בכלל רוצה לקרוא על מוצר חדש? רוצים לראות ולשמוע. וכיום, כאשר כמות המשתמשים במכשירים ניידים מגיעה לכדי 5 מיליארד, אין בכלל ספק שזהו מדיום התקשורת הנפוץ ביותר. גם תהליך ההפקה של סרטי תדמית הפך להיות זול  נגיש יותר (לא כל סרט תדמית צריך להיות אווטאר!). אז גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בסרטי תדמית יעילים.

אז איך סרטי תדמית יכולים לתרום לעסק שלך?

  1. ראשית דבר – סרטי תדמית משפרים את חווית הלקוח\צרכן. הוא נהנה מחוויה רב חושית – תנועה, צבע, קול (מי יודע? אולי בעתיד גם ריח?). ואנשים מעדיפים לקבל תוכן בווידאו מאשר לעשות את המאמץ המעייף לקרוא דפי תוכן;
  2. מעניק חיות לעסק – לקוחות מתחברים יותר בקלות לתצוגה בתנועה
  3. מסייע בחדירה לשוק – גם אם אתה עסק חדש או שיש לך מוצר חדש. אין כמו סרטון תדמית לעסק על מנת לייצר מודעות ולתפוס את העין – תרתי משמע;
  4. ממקד תשומת לב – בעולם שלנו בו הכל נמצא בתנועה מהירה, הצרכנים והלקוחות עמוסים וממהרים, קצרים בתשומת הלב ולכן מתייחסים רק למה שמוצג בפניהם בצורה קצרה, זורמת וממוקדת. מחקרים שנעשו על התנהגות צרכנים מצאו שפי ארבעה מהם העדיפו לצפות בסרטונים מאשר לקרוא על המוצרים;
  5. שומר עניין – קרוב לרבע מהאנשים מודים שהם מאבדים עניין באתר אם אין בו וידאו; אם ניקח לדוגמה יצירת סרטון אנימציה זה אפילו מאפשר הצגה של רעיונות מופשטים ועדיין לשמור עניין;
  6. מקל על מלאכת ההסברה – הרבה יותר קל להסביר על מוצר או על שירות באמצעות סרטון קצר מאשר בטקסט, בעיקר כאשר פונים למגזרים מגוונים מבחינת גיל, שפה וכו'. הרבה יותר קל להוסיף הומור לדוגמה;
  7. מקל על מלאכת ההפצה – בעיקר בין אלה שצופים בווידאו במכשירים הסלולריים. קרוב ל – 90% מהצופים, על פי סקר שנערך לא מזמן, משתפים סרטונים;
  8. משפר מיצוב בתוצאות חיפוש – לקוחות שמגיעים לאתר עם וידאו נשארים בו כמעט פי 3 זמן מאשר באתרים ללא וידאו. אין פלא שמנועי חיפוש "אוהבים" סרטי וידאו ומעניקים "נקודות" לאתרים כאלה.

האם סרטון תדמית לעסק יכול לעזור גם לעסק בינוני או קטן?

המשפט 'שיווק הוא תחרות על תשומת הלב של האנשים' הוא נכון. אמנם על פניו נראה לבעלי עסקים קטנים שעלות הפקת סרטון תדמית לעסק גבוהה יחסית. אך מצד שני זה יכול להיות כלי שיווק זול ויעיל אפילו לעסק הקטן ביותר, בעיקר יחסית להשפעה שלו על קידום העסק. סרטון וידאו של דקה, המדגיש את הדברים שהופכים את העסק שלך לייחודי, עשוי להיות הכלי הטוב ביותר למשיכת לקוחות.

כשאתם מתחילים לחפש חברה להפקת סרטון תדמית לחברה שלכם, בין אם מדובר בהפקת סרט תדמית או יצירת סרטון אנימציה, חשוב למצוא חברת הפקות שנותנת לסרטון תדמית מחיר שמשקף את ההפקה: דברים שצריך לקחת בחשבון זה אמינות, נסיון ושירות צוות החברה; מהות ואופי הסרטון, אשר לרוב מבוססים על המסר וקהל היעד וכן על המיתוג העסקי של החברה; האם מדובר בהפקת סרטוני תדמית או בהפקת סרטי אנימציה, ועוד כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

אז בואו נסכם

סרטון תדמית לעסק הינו הדבר האופטימלי שמאפשר להציג את העסק שלך באופן קצר וקולע, מתומצת ואטרקטיבי. הוא מאפשר ליצור ייחודיות בעיני הצרכן ולבדל את העסק שלך מאחרים, וכן להנגיש את החומר לצרכן בצורה קלילה וזורמת. הפקת סרטוני תדמית איכותי מאפשרת לארגון / חברה / עסק שלכם להעביר מסר שיווקי או, יותר נכון, מסר מיתוגי. חשוב להבדיל בין סרט תדמית לבין סרט מוצר; תדמית זה עניין של מיתוג, הכרת העסק לעולם הרחב וללקוחות פוטנציאלים, ויצירת שפה, נראות ושם.

דברו איתנו

החשמונאים 99 תל-אביב מיקוד 6120201

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר