סרט תדמית או סרטון תדמית – הגורם האנושי

10.08.2017

סרטון תדמית איכותי מוגדר ככזה, אך ורק בזכות מחקר נרחב. המחקר כולל ביצוע היכרות מעמיקה עם הלקוח, העסק שלו, השוק בו הוא נמצא וכמובן מתחריו. כדי להפיק סרטי תדמית איכותיים שיעניקו לצופה את אפקט ה"וואו", חשוב להיות יצירתי, מוכשר, עם ציוד טכנולוגי מתוחכם, אך הדבר החשוב ביותר בכל הסיפור הזה הוא להקשיב ללקוח ולמה שהוא מחפש, רוצה וצריך. אין ספק שכאנשי מקצוע ניתן להמליץ, להעלות רעיונות וכדומה, אך הכי חשוב זה להבין מה הלקוח רוצה להשיג בסרט התדמית.

לקוח שהגיע אליכם והתעניין ברכישת סרטון תדמית לעסק, זה אומר שהוא כבר חקר את מתחריכם, והבין שאתם הטובים ביותר ויכולים להתאים לצרכיו. כמו כן, המטרה העילאית מבחינתו היא להפיץ את העסק שלו ולהגדיל את מכירותיו.

הפקת סרטוני תדמית והצלחתה תלויה באנשים. האנשים שאתם בוחרים לכל התהליך – צלמים, עורכים, תסריטאים, בימאים, קריינים, שחקנים, מאפרים וכו'. חשוב מאוד לבחון את הרקע של כולם, מקצועיותם, לקבל המלצות עליהם, השכלה, תיק עבודות וכל מידע אפשרי שתוכלו לדלות. בסופו של דבר, כל אחד יכול לתרום להצלחת הפרויקט או לנפילתו. כאשר עוסקים בהפקת סרט תדמית, תשכרו את האנשים המוכשרים ביותר, אך שימו לב גם לחיבור שלכם עימם – אחרת לא תשיגו את מטרותיכם. זה מובן שבכל הנוגע להפקת סרטון תדמית מחיר הוא שיקול. לכן באמת חשוב למצוא חברת הפקות ואנשים שיכולים גם לאפשר מחיר סביר, מבלי להתפשר על האיכות של סרטון התדמית או סרטון האנימציה, ועל הליווי הצמוד בכל שלב בתהליך ההפקה.

כדי לקבל להפקתכם את האנשים הטובים ביותר, אין ספק שהעלויות עלולות להשתנות ואתם עלולים לחרוג מהתקציב שתכננתם מראש. עם זאת, פעמים רבות החריגה הינה סבירה ושווה את המוצר הסופי.

אחרון חביב, בעת הפקת סרטי תדמית, גם אם מדובר בסרטי אנימציה גם על הלקוח מוטלת אחריות גדולה. האחריות שלו היא לשקף את צרכיו, רצונותיו, מטרותיו והכי חשוב – חלומותיו בצורה המיטבית ביותר למפיקים כדי שהללו יידעו להביא לו סרט תדמית מושלם.


דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר