איך לקדם סרטי תדמית?

27.12.2017

יצירת סרטי תדמית יפים דורשת כישרון, זמן ומשאבים. בין אם אתם מפיקים אותם בעצמכם, או בין אם שכרתם חברה חיצונית להפקת סרטי תדמית, התהליך יכול להיות יקר ולקחת זמן רב. הבעיה הגדולה ביותר היא כי אחרי כל הדם, היזע והדמעות שנדרשו כדי לייצר מוצר סופי פנומנלי, הרבה מתעלמים מחתיכה גדולה של הפאזל: אסטרטגיית הקידום. תוכן וידאו מתכתב טוב מאד עם קהלים, כשדי  בהוספת סרטון תדמית לעסק בדף הנחיתה בלבד, כדי להגדיל את ההמרות ב- 80%! אז איך תגרמו ללקוחות פוטנציאלים למצוא, לצפות ולהכיר את הווידאו ואתכם?

הריצו קמפיין וידאו בפייסבוק או בטוויטר

איזו דרך טובה יותר להביא אנשים לסרט תדמית שלכם מאשר להציע משהו בחינם? אם יש באפשרותכם להציע מתנה כלשהי שקשורה למוצר או לחברה שלכם, המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא ברשתות חברתיות שבהן אנשים  נוטים לשתף ולהפיץ את השמועה במהירות. השיתופים מובילים יותר ויותר אנשים לדף הנחיתה שלכם,  ובסופו של דבר יותר אנשים יצפו בסרטון.

הוסיפו כפתורי שיתוף לנגן הווידאו

כולנו מודעים היטב לחשיבות המדיה החברתית. למעשה, סביר להניח שגם אתם מתחילים ומסיימים את היום עם פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט, או טוויטר. או כולם. זה אולי עצוב, אבל זה נכון, ולכן אתם צריכים להבטיח שאת הווידאו שלכם ניתן לשתף בקלות על פלטפורמות אלה.

בקשו ללא בושה מאנשים לשתף את הסרטון שלכם

זה אולי נראה ברור מאליו, אבל זה לא. אל תתביישו לבקש מחברים, קולגות, מכרים, בני משפחה וכו' לשתף סרטי תדמית רלוונטיים ולעזור לכם להפיץ את הבשורה. כמובן שעדיף לבקש מאנשי קשר שעשויים להיות קשורים באופן הדוק לקהל היעד, אבל לעולם אין לדעת מי מקושר למי, ולאן יכול להגיע סרטון תדמית ששיתפה אחייניתכם הקטנה.

השקיעו סכום קטן בקידום סרטי תדמית ברשתות החברתיות

עד כה העצות היו ידידותית לארנק, אבל עכשיו זה הזמן לגרד את  כל מה שנשאר ולשים קצת מזומנים על אסטרטגיית שיווק הווידאו. אבל אל דאגה, פרסום סרטוני תדמית או סרטי אנימציה בפייסבוק לא יעלה לכם הון. ואם תשימו לב להגדרות קהל היעד ומסע הפרסום, תוכלו להריץ קמפיין מוצלח ולהניע את האנשים הנכונים לתוכן שלכם.

הקרינו את הסרטון שלכם באירוע

כולנו ישבנו והקשבנו לנאומים משעממים באירועי התעשייה, כשרוב הזמן בהינו בתקרה, גלשנו באינסטגרם או ניסינו בכל כוחנו לשמור על עינינו פקוחות. אבל אין דבר גרוע יותר מאשר להיות בצד השני. אם אתם מציגים ורואים כי הקהל נרדם, למה שלא תמירו את הנאון המתכונן על העסק שלכם בסרטון התדמית שלו? סרטי אנימציה הם אלו שמושכים את רוב תשומת הלב, אבל גם סרטוני וידאו רגילים יעשו את העבודה. ולא רק שהם יתנו הפסקה מהמצגת, הם גם יתנו לקהל הפסקה מלשמוע אתכם נואמים, יעבירו את המסר שלכם ויגרמו לאנשים לדבר עליכם. גם המרצים הטובים ביותר בהרצאות של TED נעזרים בווידאו, סרטי אנימציה וכו' בנאומיהם וכך משאירים את הקהל ער וקשוב.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר