קידום אורגני וסרטוני תדמית לעסקים

20.08.2018

כל עסק, וזה כולל גם עסקים גדולים וגם קטנים, רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים ככל שניתן, כדי שהעסק יצמח ויתפתח. לשם כך הם חייבים לבצע פעולות שיווק אשר נכללות תחת הכותרת של "שיווק באינטרנט". הם צריכים לדאוג לכך שהעסק שלהם נמצא אונליין – בפייסבוק, באינסטגרם וכד'

אז מה עסק קטן יכול לעשות?

ראשית, לבנות אתר. את זה אפשר לעשות בתקציב קטן בעזרת תוכנות כמו וורדפרס. ואז, לתת תקציב לאחד מאנשי המקצוע שמתמחה בהפקת סרטוני תדמית כדי להתחיל את הצעדים הראשונים לקראת קידום אורגני לעסק.

מהו קידום אורגני?

מטרתו של כל מנוע חיפוש היא להציג בפני הגולש את התוצאות האופטימליות, הרלבנטיות והטובות ביותר לשאלת החיפוש. תוצאות אלו הן "כאילו" התוצאות הטבעיות או האורגניות של החיפוש. אלא שהאלגוריתמים שגוגל (או כל מנוע חיפוש אחר) פיתחו על מנת להגיע לתוצאות אלו הופכים להיות יותר ויותר מורכבים והם מתייחסים לפרמטרים רבים שמשתנים כל הזמן. כדי לענות על השקלולים הללו התפתח הקידום הממומן שמנועי החיפוש מציעים לבעלי עסקים. לקידום ממומן יש תקציב מסוים שמקפיץ את שם העסק לקראת ראש דף החיפוש; כשהתקציב מסתיים העסק צריך לדאוג להמשיך או למצוא דרכים חלופיות כמו קידום אורגני. רובו ככולו של קודים אורגני מבוסס על תוכן עשיר ומתאים אך הפעולה שלו עלולה להיות איטית יותר ולהראות תוצאות רק לאורך זמן.

כיצד הפקת סרטוני תדמית לעסקים מקדמת?

סרטי תדמית יכולים לקדם עסק בחיפוש. גוגל וכל מנוע חיפוש אחר "מנקדים" כל תוכן לפי אותם פרמטרים אך ברור שחווית הגולש היא אחת החשובות בקידום אורגני. ככל שהגולש נשאר זמן רב יותר באתר או מקליק מספר פעמים גדול יותר באתר, מנוע החיפוש מבין מכך שהגולש, שהוא בעצם הלקוח שלו, מרוצה יותר. אז האתר מקבל דירוג גבוה יותר, ובהמשך יופיע במקומות גבוהים בחשיפה.
ידוע כבר שסרטוני תדמית לעסקים קטנים המופקים באופן מקצועי גם מבחינת הווידאו וגם מבחינת התוכן יעילים יותר לצורך "פיתוי" הגולש להישאר באתר ליותר זמן.

הנה כמה נתונים:

1. לא בכדי יוטיוב הפך להיות מנוע החיפוש הפופולרי ביותר אחרי גוגל
2. 61% מאנשים שנשאלו במה יבחרו על מנת להבין נושא כזה או אחר – בטקסט כתוב או בווידאו – ענו שבווידאו.
3. סרטי תדמית זוכים לשיתופים של 75% יותר מאשר טקסט או תמונה
4. סרטונים גורמים ל-69% יותר תגובות, הערות והשתתפות של אנשים מאשר רק טקסט.

לסיכום

אם רוצים לקדם עסק קטן כדאי להשקיע תקציב בהפקת סרטוני תדמית שישמשו גם לנוכחות פעילה של העסק ברשת החברתית, ביוטיוב, ובאינטרנט בכלל, וגם יעזרו בקידום אורגני במנועי החיפוש השונים או לצרכים אחרים של הבעלים.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר