פרסום ביוטיוב – שימוש נכון בסרטי תדמית וסרטי אנימציה

10.08.2017

פירסום של סרטי וידאו, בין אם הם סרטי תדמית או סרטי אנימציה, מאפשר לבתי עסק להגיע ללקוחות שלהם – הן הלקוחות הקיימים והן הלקוחות הפוטנציאליים.

פירסום סרטון תדמית לעסק ביוטיוב הפך לאמצעי יעיל לשיווק העסק עצמו, אתר, שירותים, מוצרים, רעיונות ועוד. אין ספק שסרטוני תדמית אלו מסייעים רבות למיתוג חברה והפצת ערכיה. יוטיוב הפך לאתר הרביעי בגודלו ברשת האינטרנט ומהווה אתר בעל מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. כל דקה עולים מאות של סרטים שרבים מהם מופצים ברשתות חברתיות והעסק שלכם זוכה להפצה ויראלית ללא כל עלות נוספת מצידכם.

אחד היתרונות הגדולים של יוטיוב הוא העובדה כי בעלות יחסית קטנה ובפרק זמן קצר – ניתן להגיע לאוכלוסייה רבה – מהגדולות בעולם, אוכלוסייה הצורכת באופן אינטנסיבי ומעמיק תכנים ומעורבים מאוד בתוכן זה. בסופו של דבר סרטון תדמית, או סרטון אנימציה, נמדד על פי כמות הצפיות בו ולכן כדאי שיהיה מתוכנן וערוך בקפידה על ידי מומחים. מרבית האנשים מחפשים לצפות בסרטים הנצפים ביותר ולרוב הללו גם הינם הסרטים הטובים ביותר.

זה ידוע שבסרטון תדמית מחיר הוא שיקול חשוב; שיקול זה אינו חשוב פחות מאיכות הסרט. לכן צריך למצוא חברת הפקות שיכולה לספק מחיר סביר, איכות סרטונים גבוהה וליווי צמוד משלב הרעיון – ועד הרגע האחרון. לפרטים ומידע נוסף, ניתן לפנות למרקט מסטר – מומחים בהפקת סרטי תדמית, הפקת סרטון אנימציה שיווקי ועוד.  בטלפון: 077-5125110

דברו איתנו

החשמונאים 99 תל-אביב מיקוד 6120201

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר