על סרטי תדמית ודרכים נוספות לקידום העסק

27.02.2018

כדי לשרוד ולצמוח לחברה רווחית, כל עסק צריך לקוחות. כדי להגיע ללקוחות, כל עסק צריך לקדם את עצמו. לפני הופעת האינטרנט, קידום העסק היה קל יחסית, מכיוון שלא היו אפשרויות רבות מדי. זה היה עניין של הכרעה בין עלון, גלויה או מודעה בעיתון המקומי. מי שמע בזמנו על סרטי תדמית בכלל או על סרטון תדמית לעסק בפרט? היום, לעומת זאת, השיטות לקידום עסקים הן מדהימות, חכמות, ורק הולכות וגדלות מיום ליום. אפשר לקדם עסקים באמצעות שיווק במדיה החברתית, שיווק במנועי חיפוש, שיווק באמצעות סרטי תדמית, שיווק גרילה, ועוד. אם אתם בעלי עסק קטן שמנסים  להבין באיזו אסטרטגיית שיווק לבחור, או רק להבין מהן האופציות הקיימות בפניכם, אתם לא לבד. הכנו רשימה קצרה שתוכל לעזור לכם למצוא את הדרך שלכם לקידום העסק:

מדריכים מקוונים

הספריות המקוונות הן הגרסה הנוכחית של דפי זהב. גוגל, בינג, יאהו, Yelp, ואחרים- לכולם יש ספריות מקוונות עבור עסקים. על ידי רישום העסק שלכם בספריות אלה, הוא יופיע בתוצאות חיפוש מסוימות – במיוחד אם מישהו מחפש עסק מקומי. כדי לקדם את העסק, התחילו עם הירשמות (חינם!) בספריות הגדולות ביותר, וודאו שאתם שומרים את הפרטים העסקיים שלכם זהים בכל ספרייה, על מנת למקסם את הנראות.

סרטי תדמית

סרטון תדמית הוא המהות של השפה החדשה, המודרנית. סרטון תדמית אחד מעביר ב- 30 שניות בלבד מסר חד, ברור, ומשכנע. סרטי תדמית הם המדיום הנפוץ ביותר, הם ויראליים, מצחיקים, מרגשים, מעוררים רגשות אצל הצופה והכי חשוב – מוכרים ומביאים את העסק שלכם לשיח המרכזי. כיום ישנן חברות המתמחות בהפקת סרטי תדמית, במחיר נוח לכל כיס.

ביקורות מקוונות

ביקורת "מפה לאוזן" של פעם הפכה בימינו לדיגיטלית. וכדי למקסם אותה עבור העסק, אתם צריכים לקבל כמה ביקורות מאתרי ביקורות והמלצות. המלצות באתר שלכם עצמו אינן מזיקות, אך הן אינן יעילות כמו המלצות שמגיעות מאתרי ייעודיים לכך כמו גוגל או טריפ אדוויזר. אתרים אלה יכולים להגדיל את החשיפה שלכם, ומכיוון שהם מקשים על עסקים ליצור ביקורות מזויפות, אנשים סומכים על הביקורות כאן יותר מבכל מקום אחר.

פייסבוק

אם אין לכם עדיין דף עסקי בפייסבוק לקידום העסק, זה כנראה הזמן לבנות אחד כזה, כחלק מתוכנית השיווק של במדיה החברתית. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר ברשת והיא יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, ולהגיע ללקוחות חדשים.

אמצעי קידום מסורתיים

עיתונים, מגזינים, רדיו, ואפילו טלוויזיה יכולים גם הם לעזור בקידום העסק. כמובן, שכאן צריך להשקיע קצת יותר כסף, ולמרות שרבים מערוצים אלו ראו ירידה דרמטית ביכולתם לעזור ולהגיע ללקוחות חדשים, הם עדיין יכולים לעבוד. אם אתם שוקלים לקדם את העסק באמצעות אחד מערוצים אלו, המפתח להצלחה הוא מעקב שוטף אחרי כל הנתונים, כדי לדעת האם השיווק אפקטיבי. במרקט מסטר אנחנו תמיד מחוייבים לשירות, לאיכות וליצירתיות; כי זכרו, שבבחירת סרטון תדמית מחיר אינו השיקול, צריך לקחת בחשבון את כל השאר האלמנטים הנוספים שהינם קריטיים ליצירת סרטון תדמית חזק.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר