סרט תדמית, סרטי תדמית… מה כל הקטע?

26.04.2018

בטוח שבשנים האחרונות שמעתם יותר ויותר את המונח סרט תדמית. בשנים האחרונות כל התחום של סרטי תדמית נהיה הרבה יותר מפותח והרבה יותר פופולרי… למעשה, סרטון תדמית לעסק הפך לאחד מכלי השיווק הנפוצים ביותר כיום, ובצדק.

מה זה סרט תדמית?

בצורה הפשוטה ביותר – סרטי תדמית הם סרטונים שמופקים על מנת לשדר את התדמית של ארגון, עסק, חברה או אישיות בצורה בהירה, מעניינת ומקורית באחת המדיות הנפוצות ביותר בימינו – וידאו.

תדמית

לכל ארגון או אישיות יש את הצורה בה הם רוצים להיראות על ידי העולם – בין אם זה לקוחות, משקיעים, או פשוט הציבור. וזו בעצם תדמית – הדימוי על ידיו נתפס אותו ארגון או אותה אישיות בעיני העולם.

תדמית בנויה ממספר מרכיבים עיקריים:

  • נראות – מחקרים בעבר הוכיחו כי כ- 90% מתקשורת בין-אישית מורכבים ממסרים שאינם מילוליים, כולל הופעה חיצונית, תנועות גוף, סמלי סטטוס וכדומה. כל זה תקף גם לגבי התפיסה שלנו כבני אדם אישיויות וארגונים; מה שהם עושים, איך שהם נראים, הסטטוס שלהם וכיו"ב.
  • שפה – בראש ובראשונה, שפה מתייחסת כמובן לדיבור, למילים שנאמרות ובטון בהן הן נאמרות. אך השפה צריכה להיות מתורגמת לכל ההיבטים, האלמנטים והמדיות של אותו ארגון / אישיות.
  • מסר – אומנם זה נכנס פה כסעיף נוסף, אך במציאות מסר זה הדבר המנחה עבור כל ארגון ואישיות, ובהתאם לכך צריך לבוא לידי ביטוי הן בנראות והן בשפה. מסר זה אותה ייחודיות שהינה אינטגרלית למהות של העסק.

הפקת סרט תדמית

בעבר, כל מה שהיה קשור לתדמית היה משויך ליחסי ציבור; כיום, תחום זה הוא מעט יותר נזיל שכן, בעצם, גם המדיות החברתיות הן פלטפורמות ליחסי ציבור. אך התוכן עדיין צריך להגיע מאיפשהו. סרטי תדמית הם הדרך להעביר את התדמית ואת המסר בצורת התוכן הפופלרית ביותר כיום – וידאו.

מילים אחרונות בנוגע לסרטי תדמית

עכשיו, כאשר אתם מבינים קצת יותר על מה זה תדמית ומהי החשיבות והצורך בסרטון תדמית לעסק, חשוב לזכור כמה דברים לפני בחירת חברת הפקות. לכל סרטון תדמית מחיר שונה וייעודי. אותו מחיר צריך להיות מבוסס על המסר עצמו, התוכן שנבנה, היצירתיות והמקוריות של אופן העברת המסר, איכות ההפקה ושירות הלקוחות.
במרקט מסטר אנחנו מציעים את הטוב של הטוב – כל סרט תדמית הוא שונה ומבוסס אך ורק על הלקוח, הצרכים והרצונות שלו ותהליך הקריאייטיב. יש שאלות? צרו איתנו קשר עוד היום!

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר