סרט תדמית לחברה, כי התוכן הוא המלך

19.01.2019

ביל גייטס אמר פעם:"התוכן הוא המלך" ומאז המשפט הזה הפך להיות הסמן הימני ברשת האינטרנטית לגבי תכנים. מנועי החיפוש השונים בכלל וגוגל בפרט פיתחו אלגוריתמים מורכבים וסודיים שלפיהם הם מדרגים אתרי חברות, עסקים וכד'. ככל שעובר הזמן והשימוש באינטרנט הפך להיות נפוץ ומקובל הלכו והשתכללו האמצעים, הן להעברת תוכן והן לבדיקתו על ידי מנועי החיפוש.

אחת המגמות הברורות לשנים הקרובות היא התפתחות מואצת של תוכן ויזואלי. טווח הקשב של הגולשים הולך ומתקצר ועקב תופעה זו יותר ויותר חודרת ההבנה בחברות ובעסקים שתמונה אכן שווה אלף מילים. לכן תוכן ויזואלי הופך להיות חיוני יותר ויותר כי הוא זה שמסוגל לשמור על תשומת לב הגולשים.

כל המדיות החברתיות עסוקות בפיתוח האפשרויות לתוכן ויזואלי. כל הממשקים מפתחים יכולת הכלה של תכנים ויזואלים כמו סרטי תדמית לחברות, סרטוני אנימציה שיווקים ועוד. גם מנועי החיפוש עובדים על פיתוח אלגוריתמים שיאפשרו לבדוק תוכן ויזואלי של סרט תדמית לחברה, לעסק או לאדם פרטי ולדרג אותם בדפי החיפוש.

המשימה הזאת שעומדת בפני מנועי החיפוש תיקח זמן, אבל כנראה לא הרבה, כי הם משקיעים מאמצים רבים לסיים אותה. לכן כל מי שיקדים להבין את הרעיון שתוכן ויזואלי הוא המלך החדש, כל עסק שידאג להפקת סרטי תדמית, יהיה מוכן מבחינה שיווקית לשלב הבא.

למה סרטי תדמית שמציגים תוכן ויזואלי יותר יעילים?

  • 90% מהמידע המשודר למוח הוא ויזואלי;
  • המוח מעבד תוכן ויזואלי במהירות גדולה פי 50,000 מאשר תוכן טקסטואלי;
  • 50% מאנשים שנשאלו אמרו שקל להם יותר לקלוט ולהבין מידע ויזואלי מאשר טקסטים כתובים.

סרטי תדמית לחברות מאפשרים תקשורת ויזואלית עם הלקוחות. כמו כל סרט טוב זה יוצר קשר, נותן "פנים" לחברה ולמוצר, ומאפשר מעורבות, הזדהות ועוד.

היתרונות השיווקיים של סרט תדמית לחברה ידועים כבר מזה שנים; מה שהשתנה זו החשיבות הגדלה והולכת של השימוש בסרטים, בוידאו בכל פלטפורמה.

ברור כבר שסרטי תדמית הם כבר לא רק חלק מאסטרטגיה שיווקית אלא הם הופכים להיות המרכז. הם הופכים להיות מלכי התוכן, הן בערוצים הכלכליים והן בערוצים החברתיים.

נכון שכיום, בעיקרון, כל אחד יכול ליצור סרט וידאו בצורה פשוטה וזולה. אך אם אכן רוצים שהמלך לא יהיה עירום, חשוב לוודא שהסרט נעשה בצורה מקצועית עם המצלמות הנכונות, בתאורה המתאימה, עם תסריט שיווקי אפקטיבי, ואלמנטים נוספים שיאפשרו הפקה איכותית.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר