סרטי תדמית – מצוות "עשה" ו"אל תעשה" (חלק ב')

10.04.2018

במאמר הקודם ראינו מספר המלצות ליצירת סרטי תדמית יעילים. אבל יצירת סרטון תדמית לעסק באיכות גבוהה דורשת הרבה עבודה. אין שום סיבה "לחבל" במאמץ הזה על ידי עשיית טעויות שאפשר להימנע מהן בקלות.
לאור האמור לעיל –

"מצוות אל תעשה" בהפקת סרטון תדמית לעסק:

  1. לא לשכוח את התמונה הרחבה

    חשוב מאד לא לסטות מן המטרות. הפקת וידאו היא תהליך ארוך ומורכב, עם שינויים שחייבים להתבצע לעתים קרובות בהתרעה של רגע, מעכשיו לעכשיו. לעתים קרובות מדי, המטרה הכוללת של הווידאו יכולה ללכת לאיבוד בהמולה הזו. לכן, כדאי לשאול את עצמך לפני קבלת החלטות חשובות: "האם זה עוזר לי להשיג את המטרה?" זה יעזור לכוון אותך בחזרה לתמונה הרחבה ולהישאר במסלול.

  2. לא להעמיס יותר מדי בסרט תדמית אחד

    חשוב לשמור על מיקוד כשמדובר על שיווק וידאו. אנשים רבים מנסים לדחוס רעיונות חזותיים רבים ככל האפשר בסרטוני תדמית. אבל עבור הצופים, המוצר הסופי יוצא לא ממוקד ומבלבל. צריך לזכור בהקשר זה שמחיר הוא מרכיב מהותי. סרטי תדמית הם בדרך כלל פרויקט גדול ולא זול, ואתה רוצה להפיק את המירב מההשקעה שלך. אבל הניסיון לכלול יותר מדי דברים בבת אחת יכול להוביל לגודש, לעומס ולחוויית צפייה גרועה. זה מחליש את היכולת שלך להתחבר עם הצופים ומרדד את המסר. תמיד כדאי לוודא שהסרטונים שלך ברורים וממוקדים, כדי למנוע התרחקות לקוחות.

  3. לא לשכוח לשלב קריאה לפעולה

    מה אתם רוצים שהלקוחות יעשו? כל הכסף, המאמץ והזמן שהושקע ביצירת סרטון תדמית איכותי, ובהצגתו בפני הקהל הנכון ילך טמיון אם לא תספק לצופים דרך לנקוט את הפעולה שאתה רוצה שהם ינקטו. לכן חשוב להוסיף בצורה בולטת קריאה לפעולה בסרטון שלך, שיהיה ברור מה אתה רוצה שהקהל יעשה, ורצוי גם הסבר איך לעשות זאת. סרטון תדמית ללא קריאה לפעולה הוא כמו ארוחה המוגשת ללא מזלג וסכין. הסרטון שלך עשוי להיות מעורר השראה, מבדר או מרגש, אך ללא קריאה ברורה לפעולה, הצופים לא יוכלו להירשם, לרכוש, לתרום או לעשות כל דבר אחר שאתה מקווה. זה אולי נשמע טיפשי, אבל חשוב להבהיר את הדברים. ללא הנחיה ברורה ממך, לצופים אולי לא יהיה ברור שיש משהו לעשות!

אם תזכרו את הרשימות הללו, תוכלו ליצור סרטי תדמית המציגים את העסק או החברה באור חיובי ואשר יסייעו ביצירת התוצאות הרצויות.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר