הפקת סרטי תדמית לעסקים – האם באמת צריך את זה?

25.10.2017

מותג הוא הסכום הכולל של החוויות שיש ללקוחות שלכם, וגם ללקוחות העתידיים, עם העסק שלכם. מותג מוכר, מוכר ואהוב, הוא אחד מהנכסים החשובים ביותר של החברה. הרבה עסקים קטנים מאמינים כי מיתוג עסקי נועד עבור תאגידים גדולים בלבד, אבל האמת היא שכל העסקים זקוקים לו. למעשה, כיום הרבה מהחברות הגדולות בשוק מנסות להיראות כמו חברות קטנות כדי לפנות לקהל היעד שמעדיף לתמוך במותגים עצמאיים. המיתוג מתייחס למוניטין ולרושם שאתם רוצים ליצור וחשיבה עליו, ותוך שמירה על עולם הערכים שלכם, גם אתם יכולים לצלוח את התהליך. אז מי צריך מיתוג עסקי? מי יכול להרוויח מהפקת סרטי תדמית לעסקים? התשובה פשוטה מאד: כולם. ואיך עושים את זה? ישנם הרבה צעדים שצריך לעבור כדי להצליח במשימה, כשאחד הבולטים מביניהם הוא הפקת סרטי תדמית, שיסכמו באופן ויזואלי את ה"אני מאמין" שלו ויבדילו אותו מהתחרות.

שינויים במיתוג עסקי

בעשור האחרון, נראה שהשינוי הגדול ביותר בטכנולוגיה האינטרנטית הוא כוחו של תוכן מצולם. בין אם מדובר על סרטי תדמית, פרסומת לחברות ולעסקים, סרטים אישיים שנעשים באמצעות סמארטפון והופכים לוויראליים וכו' – הווידאו נמצא בכל מקום. טכנולוגיות חדשות עתידיות ימשיכו את המגמה הזאת הן מבחינת נגישות נגישות לחומרות ותוכנות וידאו באיכות גבוהה, והן מבחינת רוחב פס כדי להעלות ולהוריד תכנים, כך שגם אם אין לכם הרבה ניסיון בתחום, גם אתם תוכלו להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם, או לפחות להגיע מוכנים יותר לפגישות עם חברת ההפקה. כבר היום, אנשים מבזבזים יותר זמן על צפייה בווידאו דיגיטלי מאשר על צפייה במדיה החברתית, ומשווקים ברחבי העולם כולו נערכים לכך, על ידי הגדלת תקציבי הווידאו. מותגים כיום מסתגלים על סרטוני וידאו כעל חלק מרכזי מקמפיין השיווק וכל יוצר תוכן יודע שהווידאו הוא המדיום החיוני לגיוס מעורבות מהקהל הנוכחי והעתידי.

הרבה אנשים תוהים לגבי עלות של סרטי תדמית או סרטי אנימציה; השאלה לא צריכה להיות סרטון תדמית מחיר זול או יקר מדי? השאלה צריכה להיות – האם העסק שלכם צריך את זה כדי לחזק את המיתוג שלכם ברשת? לרבות, התשובה היא כן.

לסיכום

למרות שתמיד יהיה מקום לטקסט כתוב, הנתונים הסטטיסטים מראים כי יותר ויותר מהטראפיק מונע כיום על ידי תוכן וידאו, והתחזיות הן, כאמור, כי זה רק ילך ויגבר, עד ש-90% מכלל התנועה באינטרנט יהיה דרך סרטוני וידאו. אתם בהחלט רוצים שגם העסק שלכם ייהנה מהטארפיק הזה ויש סיכוי כי סרטוני תדמית שנונים, מרגשים, מצחיקים או יפיפיים, יגרמו לזה לקרות וישפרו את המיתוג שלכם. צריכים קצת עזרה בתחום? רוצים לשמוע עוד על סרטון תדמית או סרטון אנימציה שיתאימו בדיוק לעסק שלכם? אנחנו פה- צרו עימנו קשר ב- 077-5125110!


דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר