סרטי תדמית – מהם היסודות להצלחתם?

13.12.2017

במילה אחת – איכות.

זה החלק החשוב ביותר של כל סרט תדמית, ולכן גם הסרטון שלכם חייב להיות טוב. ואם אתם בעניין של הפקת סרטון תדמית לעסק שלכם, רוצים ליצור הרבה קליקים וחשיפה ואולי גם להפוך לוויראליים, הרי שהוא צריך להיות לא סתם טוב, אלא מעולה. סרטי תדמית מוצלחים, בין אם הם סרטי וידאו או סרטי אנימציה, הם אלו שעשויים טוב, נראים על ידי הרבה אנשים ואהובים עליהם. האיכות היא הכל כשמדובר על סרטוני תדמית.

אז מה הופך סרטי תדמית למוצלחים?

בתור התחלה, סרטון תדמית לעסק צריך להיות יותר מנאום מכירה מורחב. כיום, כולנו כבר רגילים לשמוע על מוצרים, חברות ומבצעים בכל צורה ומקום: בטלוויזיה, בקולנוע, באינטרנט, בעיתונים, במגזינים, ברחובות, ברדיו – נדמה כי אי אפשר להתחמק מזה ולכן, הפכנו לחסרי רגישות אליהם, ורק משהו יוצא דופן יעורר את עניינינו. ובמיוחד כשמדובר על וידאו. איך יוצרים סרטון תדמית  מיוחד, מושך והכי חשוב – נצפה?

מתחילים עם יצירת קשר אישי

באיזו דרך שלא תבחרו, צרו קשר אישי עם הקהל שלכם מלכתחילה, שמרו עליו ופתחו  אותו מתחילתו ועד סופו.

שומרים על תנועתיות

שמרו על תנועה ועניין לאורך כל הסרטון. אפשר לעשות זאת עם זוויות מצלמה שונות ולהשתמש בגרפיקה ו/או אנימציה. זיכרו ששוט אחד בו מדברים על העסק או החברה שלכם יכול לשעמם את קהל היעד ולגרום לו להפסיק את הצפייה.

מעוררים סקרנות

זה המקום לשתול את הזרע ולפתח אכפתיות אצל קהל היעד שלכם כלפי המוצר. שאלו את הקהל שאלה והמשיכו במענה עליה.

מציעים הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה

הבינו בדיוק מהו הצורך שהמוצר או השירות שלכם מספק, הסבירו אותו בקצרה בסרטון ואז ספרו לקהל היעד איך אתם הולכים לעזור לו לקבל את זה.

הופכים לנועזים

סרטי תדמית מציגים את מהותכם, ואם המוצר שלכם כל כך טוב כמו שאתם חושבים, פשוט תגידו את זה קבל עם ועדה. נסו לחזות כל התנגדות לטענות שלכם ולהקדיש קטע בסרטון כדי להפריך אותן. ככה תשקיטו את כל החששות לגבי המוצר או העסק.

מדגישים ערך מוסף

לעולם אל תתעלמו מהמובן מאליו. בכל מקום בו לעסק שלכם יש ערך מוסף, וזה לא בהכרח צריך להיות במחיר, הדגישו את זה לקהל היעד. אם זה לא בא בקלות, תשמרו על ראש יצירתי ונסו לחשוף כמה נקודות עמוקות וחשובות, שעלולות להתפספס.

מניעים לתנועה

סרטוני תדמית יכולים להיות יצירתיים, מצחיקים, יפים ומרגשים, אבל אם הם לא מובילים את קהל היעד לתנועה שאתם מחפשים – יצירת קשר, רכישה, הורדה וכו', לא עשיתם כלום. הלקוח הפוטנציאלי חייב להרגיש שנוצר קשר, שאתם מחכים לשמוע מהם ושהם עשו את עסקת חייהם בהתקשרות איתכם.

מסיימים עם ביטוי קליט בלתי נשכח

שיעביר את המותג, המוצר והערך המוסף בצורה מושלמת. הוא לא חייב להתחרז או להיות מתוחכם מדי, אבל חייב להיות קליט!

לסיכום

בהפקת סרטי תדמית צריך לזכור שישנם הרבה אלמנטים שיכולים להפוך את סרטון התדמית, סרטון הוידאו, סרטון האנימציה לייחודי ולבלתי נשכח. לכן, בכל הנוגע לסרטון תדמית מחיר הוא אמנם שיקול – אבל הניסיון, הליווי, האיכות והאמינות של חברת ההפקות הם החשובים ביותר. מרקט מסטר מלווה כל לקוח משלב הרעיון, דרך ההפקה ועד לקאט האחרון.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר