סרטי אנימציה או סרטוני תדמית – אסטרטגיה שיווקית מנצחת

14.11.2017

סרטי אנימציה הם כלים מרתקים, שיכולים לעזור לספר את הסיפור שלכם ושל העסק בצורה מקיפה וברורה יותר. לפי החוקרים, יותר מחצי מהאוכלוסייה הם "לומדים חזותיים" כמעט כל המידע שמועבר למוח הוא מידע חזותי והראייה עצמה היא החוש הדומיננטי ביותר שלנו, שתופס חצי ממשאבי המוח. בנוסף, מידע חזותי מעובד בצורה מהירה הרבה יותר מכל טקסט, ולכן, המסקנה הברורה היא כי הפקת סרטי תדמית היא הכרחית למיתוג, פרסום ושיווק כל עסק.

כל זה טוב ויפה, אבל למה לבחור דווקא הפקת סרטוני תדמית אנימציה? התשובה ברורה. כיום, עם מספר כה גדול של סרטי תדמית וסרטוני וידאו שמנסים למשוך את תשומת הלב של הצופים (הידועים גם בשמם – הלקוחות הפוטנציאלים שלכם), להצליח להסב את תשומת הלב לעסק שלך דרך כל הרעש, זו משימה לא פשוטה בכלל. עוד וידאו אינפורמטיבי ומשעמם או דמות מדברת פשוט לא עושים את הקסם. זה הזמן והמקום לסרטון אנימציה או סרטון תדמית לעסק. רוב הצרכנים מעדיפים לצפות בסרטון מאשר לקרוא וסרטוני האנימציה הם שמושכים את מירב הצפיות, מכמה סיבות:

סרטי אנימציה יכולים לפשט נושא מורכב

סרטוני אנימציה מחיים קונספטים שטקסט או וידאו לא יכולים. הדמויות המונפשות יכולות להגיד מה שהן רוצות, לעוף, לנסוע בזמן וכו'.  בעזרת אנימציה, אפשר להראות איך מנגנונים ותהליכים עובדים ולהסביר בקלות גם תהליכים מורכבים, כמו למשל איך האוכל שאנחנו אוכלים משפיע על המוח, איך עובדת מערכת מזגן מרכזי, או מהי הפיזיקה של הפופקורן.

אנימציה מציפה זיכרונות

רובנו מקשרים סרטים מצוירים עם זיכרונות טובים מהילדות שלנו. אנימציה יכולה לגרום לנו לנוסטלגיה שהיא אחד הרגשות החזקים ביותר. על פי מחקרים, לנוסטלגיה יש את היכולת לסנן את כל הרגשות השליליים שלנו ולהילחם בדיכאון.

אנימציה זה כיף

אנשים אוהבים בידור, גם אם הם מדברים על עסקים או מקבלים השכלה.הפקת סרטי תדמית מבדרים ומשעשעים תגרום לכך שיותר ויותר אנשים ישתפו אותם בכל ערוצי המדיה החברתית, מה שבהכרח אומר יותר צפיות ויותר לקוחות פוטנציאלים. סרטי אנימציה מוסיפים לפחות עשר נקודות לגורם הבידור.

אנימציה מתאימה כמעט לכל דבר

אנימציה פועלת מצוין עבור כל צורך שיווקי: יצירת סרטון אנימציה כסרטון הסבר,  אינפוגרפיקות, או סרטון תדמית – כל מה שתרצו נראה טוב בהנפשה.

הפקת סרטוני תדמית היא זולה יחסית

אחד היתרונות העיקריים של שימוש באנימציה עבור סרטוני תדמית, היא שזה פחות יקר מאשר קטעי וידאו חי. הפקת וידאו חי כרוכה בהוצאות של אלפי דולרים, בין היתר משום שצריך למצוא דובר/ת, שחקנים, צלמים, ועורכים, בעוד שכאן תזדקקו רק לחלק קטן של מאמץ זה כדי ליצור אנימציה מושלמת.

לסיכום

וידאו הוא כלי שיווקי רב עוצמה, והאנימציה היא המגמה הטרנדית שלו כיום,  כזו שאתם לא רוצים לפספס. ייתכן כי סרטון תדמית מונפש הוא הדבר היחיד שהעסק שלכם צריך כדי לקבל צופים, לייקים, שיתופים ובסופו של דבר – לקוחות. בכל הנוגע לסרטון תדמית מחיר הוא שיקול חשוב – אך איכות הוידאו, איכות ההפקה, ואיכות שירות חברת ההפקות הם אלמנטים מאוד חשובים. לכן במרקט מסטר אנחנו מציעים רמות גבוהות של איכות בכל הרבדים החשובים.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר