סרטי תדמית – הטרנדים החזקים לשנת 2018

24.05.2018

הרבע הראשון של שנת 2018 כבר מאחורינו וכולנו תוהים, עם התרגשות ואולי אפילו מעט חרדה, מה עתיד לקרות ב- 8 החודשים הבאים, בכל מה שקשור לעולם השיווק בווידאו – סרטי תדמית, פרסומות, סרטוני אנימציה וכו'. זה בדיוק הזמן לדבר על מגמות השיווק בווידאו. פייסבוק מתכננת להפוך לפלטפורמת שיתוף הווידאו הגדולה ביותר, אינסטגרם משנה את הדרכים שבה מותגים מתקשרים עם העוקבים אחרים, ופלטפורמות חדשות נכנסות למירוץ. כך שמי שטרם הפנים שתוכן שיווקי בווידאו הוא הכלי החזק ביותר לפרסום כיום, חייב להדביק את הקצב, ליצור סרט תדמית קצר ומשכנע, להעלות אותו לאוויר ולהתחיל לקצור תוצאות. הנה הטרנדים הבולטים לשנה הקרובה – עקבו אחריהם ויצרו לעצמכם אסטרטגיית שיווק מנצחת:

  • פייסבוק מול יוטיוב

    כולנו יודעים כי פייסבוק לא אוהבת תחרות. עד כה הם הצליחו לרכוש בהצלחה את אינסטגרם, ווטסאפ ורשתות חברתיות אחרות. כפלטפורמה אשר לוקחת קטעי וידאו ברצינות רבה יותר מאשר פורמטים אחרים של תוכן, פייסבוק שואפת כעת, בסופו של דבר, להפוך לפלטפורמת שיתוף הווידאו הגדולה ביותר ולעקוף את יוטיוב עם התוספת האחרונה שלה – Facebook Watch. עם יותר מ- 8 מיליארד צפיות ביום שמקבלת פייסבוק, זה רק ענין של זמן עד שיוטיוב תאבד את מקומה בצמרת. זה בדיוק הזמן להעלות סרטון תדמית לעסק שירוץ בעמוד הפייסבוק שלכם.

  • פינטרסט תהיה שוק חם למיקוד סרטוני וידאו לנשים

    פינטרסט היא פלטפורמה שבה נשים (81% מהגולשים בפלטפורמה הן נשים) כל הזמן מחפשות משהו חדש. לפיכך, אם העסק או המותג שלכם פונה לנשים, על ידי העלאת סרטון תדמית לעסק ושימוש בקידום הווידאו החדש של פינטרטס שמבוצע באופן אוטומטי, תוכלו להגיע באופן מיידי לנשים המחפשות מילות מפתח קשורות.

  • לסטורי של אינסטגרם ושל סנאפצ'ט תהיה תחרות חדשה

    "Story" הלהיט שהתחיל עם סנאפצ'ט והותאם בהצלחה לפייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, הולך לחדור לאט לאט גם ליוטיוב ולרשתות חברתיות נוספות. Reels היא הגרסה של יוטיוב לסטורי, והיא תהיה זמינה ליוצרים בלבד, בכרטיסייה ייעודית בערוץ שלהם. מקום נהדר להעלאת סרטי תדמית. ומכיון שבניגוד לסטורי כאן הסרטונים לא יימחקו אחרי 24 שעות, זה מקום נהדר גם לסדרות של סרטונים שכולם מקדמים את העסק.

  • סרטונים מותאמים לנייד ימחצו סרטונים אחרים

    התקשורת החזותית הדומיננטית הרגילה אותנו, במשך שנים, לצפות בסרטונים בצורה אופקית. אבל עם האבולוציה האחרונה של רשתות מדיה חברתית כמו סנאפצ'ט ואינסטגרם, הגיע הזמן סוף סוף לקבל את העובדה שהזמן אכן משתנה. סנאפצ'ט נחשבת לפלטפורמה שהציתה את מהפכת הווידאו האנכית, והיא ראתה עלייה של פי 9 יותר מעורבות עם מודעות הווידאו האנכיות שלהם. קטעי וידאו אנכיים יכולים כיום להגיע 58% יותר אנשים בהשוואה לאופקיים. עם העלייה בצריכת תכנים במובייל, 2018 תהיה השנה שבה פלטפורמות ידחפו רק תוכן מותאם לנייד.   הקפידו לבצע אופטימיזציה לנייד לכל סרטוני המדיה החברתית שלכם, כולל סרטי תדמית.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר