סרטי תדמית – במה למלא אותם?

27.02.2018

הגעתם למסקנה שהעסק שלכם זקוק נואשות לכלי שיווק חדש, כזה שיכניס אותו לתודעה הציבורית, ימשוך קהל לקוחות פוטנציאלי שיהפוך לקהל נאמן, ובסופו של דבר יעזור לעסק שלכם להתבסס ולהצליח? סביר למדי להניח שהגעתם למסקנה כי סרטון תדמית הוא הצעד הבא שלכם. אחרי שהגעתם למסקנה זו, בוודאי קראתם על סרטי תדמית ועל החשיבות העצומה שיש להם עבור הצלחתו של כל עסק קטן, ובוודאי התחלתם לחקור את התחום, צפיתם באינסוף סרטוני תדמית של עסקים אחרים והתחלתם לחושב על הסרטון שלכם. עכשיו, יש סיכוי גדול שנתקעתם עם השאלה הגדולה – באיזה תוכן אפשר למלא סרטון תדמית לעסק שלכם? כמובן שאפשר להתייעץ ולהיעזר בחברות הפקת סרטי תדמית, פרסומות וסרטי אנימציה, אך בכל מקרה, וגם את תחליטו להפיק אותו לבד, הכנו עבורכם כמה נקודות למחשבה בנושא התוכן שתרצו להכניס לסרטון. אופן השימוש בווידאו יהיה תלוי בסוג העסק שלכם ובשירותים או מוצרים שאתם מציעים. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל:

השוויצו במוצר שלכם

אם אתה מוכרים מוצר פיזי, וידאו הוא דרך עוצמתית בה ניתן להעניק לאנשים תחושה אמיתית של מהי מהות המוצר, איך הוא מרגיש וממה הוא עשוי. לדוגמה, אם אתם מוכרים תכשיטים, סרטון תדמית יכול לעזור להעביר את איכות החומרים מהם מייצרים אותם, ולתת דגש על כך שהם נעשים בעבודת יד ושכל תכשיט הוא ייחודי.

הסבירו איך לעשות משהו

סרטי תדמית של "כיצד לבצע" הם דרך נהדרת לתת לאנשים מעט מידע שימושי, תוך שאתם מזכירים להם את המוצר שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים מסיר כתמים, אתם יכולים ליצור וידאו מצחיק שמסביר כיצד לעשות כביסה נכונה ולהיפטר מכל הכתמים, גם העקשניים ביותר.

הביאו עדויות אמיתיות

חברות רבות משתמשות בעדויות בכתב (טסטמוניאלס בשפה המקצועית) באתרי האינטרנט שלהם. עם זאת, תוכלו ליצור יותר עניין ואותנטיות אם תראיינו אנשים, או תזמינו לקוחות להעלות סרטונים שלהם משתמשים במוצרים שלכם. סרטון תדמית לעסק הוא משהו שבשנים האחרונות נהיה יותר ויותר הכרחי.

הוסיפו נופך אישי

ברכו את הגולשים המגיעים לאתר שלכם, הציגו את הצוות או הפיקו סרטון "יום בחיים". סוג זה של תוכן יוסיף אישיות ועומק לאתר ויעורר את העסק שלכם. סרטי תדמית אישיים יכולים לגרום לאנשים לחבב אתכם ולעזור להם להחליט לעשות אתכם עסקים.

שלבו מוזיקה

מוזיקה יכולה להרים או להפיל את הסרטון והיא ללא ספק אחד האלמנטים החשובים ביותר. אפשר לקנות קטעי קול וקבצי סאונד מאתרים כמו אודיוג'אנגל או שאטרסטוק. אתרים כמו ריקול (Ricall) מציעים שירים ידועים של אמנים פופולריים בהם ניתן להשתמש אם אתה עסק קטן או עמותה ללא רווח.

אלו כמובן רק כמה רעיונות בודדים. אתם יכולים לקחת אותם לכל מקום שתרצו, ולהשתמש בעוד אינספור רעיונות בסרטון הווידאו שלכם. היום, כשהצילום, העריכה ויכולות השיתוף וההפצה של הסרטונים קלות וזולות מתמיד, תוכלו לנסות דברים שונים כדי לראות מה באמת עובד בשבילכם. בהצלחה!

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר