יש הרבה סיבות לכך שסרטי אנימציה הפכו להיות יותר ויותר פופולארים בשנים האחרונות. בעולם המודרני וההייטקיסטי בו אנחנו חיים, העולם שלנו מלא בסרטי וידאו. בין אם זה במדיות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין; מנועי החיפוש של יוטיוב וגוגל, שמציג וידאו גם בתוצאות החיפוש האורגניות; ואפילו גיפים. אנחנו נהיים רגילים לראות צבעים, לראות דינאמיות, לראות סרטים.
בעולם של סרטי תדמית, זה לא נדיר לראות גם סרטוני אנימציה… להיפך, הם נהיים אף נפוצים בשנים האחרונות. המטרה העיקרית של סרטי תדמית לעסקים היא להעביר את המסר של החברה לקהל היעד – בין אם זה התעשיה, קולגות, לקוחות או הקהל הרחב. הסיבה העיקרית שהפקת סרט תדמית היא עניין מורכב, היא שכל סרטון תדמית צריך להיות ייחודי, מקורי – לתפוס את העין, ליצור עניין ולהעביר את המסר בצורה בהירה שעוברת מסך. הפקת סרטון אנימציה היא שונה במהותה אבל בעלת כוח חזק מאוד – סרטון אנימציה שיווקי או סרטון תדמית אנימציה תמיד יתפוס את העין ותמיד ייראה ייחודי. בכדי לדעת מתי ואיך להשתמש בו, צריך ללמוד על התחום קצת ולדעת על הסביבה. אז הנה, המאמרים של מרקט מסטר בנושא.
מדוע צריך וכיצד להשתמש בסרטון אנימציה שיווקי?
אסטרטגיה שיווקית מנצחת בעזרת סרטי אנימציה וסרטי תדמית
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il