סרטוני תדמית – שמעתם כמה חשובים הם סרטוני העדות (טסטמוניאלס)?

23.07.2018

סרטון העדות (טסטמוניאל) הוא אחת מהטקטיקות היעילות ביותר להשפעה על לקוחות פוטנציאליים לקנות, או לקבל את השירות שאתם מציעים. כיום, יותר ויותר אנשים פונים ליוטיוב כל פעם שהם מחפשים מוצר או שירות מסוים. ביוטיוב הם צופים במגוון סרטוני תדמית של חברות שונות, ולומדים להכיר את החברה, המותג או השירות. רק לאחר מכן הם מקבלים את ההחלטה הסופית. ולכן – הפקת סרטוני תדמית טובים, קליטים, ומעוררי רגש היא עבודה חשובה מאין כמוה.

ואיך יוצרים סרטוני תדמית כאלו?

עם סרטוני עדות. משווקים משתמשים היום בסרטוני עדות ביותר מ- 90% מהפעמים. הם מעלים אותם ליוטיוב ולפייסבוק, ובצורה כזו מציפים את האינטרנט עם ביקורת מוצר/שירות טובות. הרעיון של סרטוני תדמית אלו, שתמיד תראו בהם אנשים מחייכים ואסירי תודה, שמייצרים מיד קשר רגשי עם הצופים ומביאים אותם להיות חלק ממשהו גדול יותר. זו שיטה שיווק פסיכולוגית היוצרת הזדהות. רק דמיינו עדות של איש עסקים שאיבד את כל הונו, אבל בזכות שירות מסוים חייו השתנו והוא קיבל בחזרה את כל מה שהיה חשוב לו – לא תרצו גם אתם להכיר את השירות, ובמיוחד אם גם אתם נמצאים במצב זה? בוודאי שכן.

לסיכום

חושבים על הפקת סרטוני תדמית? חשבו על הפקת סרטי תדמית של עדויות – טסטמוניאלס. הם אלו שמצליחים להשפיע, ליצור אמון וליצור צורך בשירות שלכם.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר