סרטון תדמית – ארבעה שימושים יעילים

26.06.2018

כלי אידיאלי למדיה החברתית

כשזה מגיע לשיווק במדיה החברתית, וידאו הוא המלך. דחיפת סרטון תדמית באמצעות YouTube, Facebook, LinkedIn ו- Twitter תייצר יותר קליקים ותצוגות מכל קידום טקסטואלי. אם אתם לא משתמשים בוידאו, אתם מפסידים את הכוח של המדיה החברתית. זכרו – סרטון וידאו הוא 600% יותר אפקטיבי מדפוס וממיילים ישירים יחדיו, כך שזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב ברצינות על הפקת סרטוני תדמית.

צרפו אותו לוויבנר שלכם

כיום, רוב הארגונים והחברות מריצים וובינרס (webinars) או סוג כלשהו של חינוך מקוון. אם תציגו סרטון תדמית של החברה כפירסומת במהלך הוויבנר (סמינר מקוון) שלכם, זו תהייה דרך מצוינת לעודד את הנוכחים להכיר אתכם ואת החברה.

פרסמו אותו באתר שלכם

הוספת וידאו לאתר תגדיל את רמת העניין של האנשים המבקרים בו, ותגרום להם להישאר יותר זמן בעמודי האתר. הפקת סרטי תדמית היום היא קלה ומהירה יחסית וכיוון שמחקרים הוכיחו כי אנשים שמבקרים באתר אינטרנט נוטים יותר ללחוץ על וידאו מאשר לקרוא את המידע בטקסט, פשוט עשו זאת.

שתפו אותו עם פרטנרים

הפקת סרטי תדמית היא רק השלב הראשון. עכשיו, כשיש לכם סרטון תדמית איכותי ביד, אתם יכולים לשתף אותו בקלות עם שותפים, סניפים, מציגים וכו'. קטעי וידאו יכולים להיות מוטמעים בקלות באתר אינטרנט, כך שאין בעיה לשתף עם מי שרק מוכן.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר