שלושה סימנים לכך שאתם חייבים סרטון אנימציה או סרטון תדמית לעסק

21.10.2017

סרטי אנימציה יכולים להיות הדרך המושלמת להראות ללקוחות פוטנציאלים איך עובד המוצר ומהם היתרונות בשימוש דווקא בו. שלא כמו בצילום סרטי תדמית בוידאו בזמן אמת, סרטי אנימציה נותנים את החופש לפרוץ ולנפץ את גבולות העולם האמיתי, ולפשט רעיונות או תהליכים מורכבים באמצעות כל סוג של סביבה, רקע, גרפיקה, מוזיקה, תווים וכו' עליהם אתם חולמים. סרטי אנימציה יציע יתרונות אינסופיים עבור העסק שלכם: הם כיפיים, משכנעים ובונים אמון. אבל איך תדעו אם אתם באמת צריכים אחד כזה? אם תזדהו אם אחד או כמה מהסימנים הבאים, סימן שאתם זקוקים בדחיפות לסרטון תדמית מדויק ומדליק – הכינו את עצמיכם להארת אנימציה:

אתם לא מעניינים מספיק

בואו נהיה ישירים – זה אף פעם לא קל להודות בכך, אבל מישהו צריך לעשות את זה. כולנו נלהבים מהעסקים ומהרעיונות העסקיים שלנו, כך שזה זה בהחלט יהיה הלם לא קטן אם תבחנו את העסק שלכם ותגיעו למסקנה ש- "כן, זה פשוט לא מעניין". עם זאת, לא מדובר אך ורק על העסק שלכם – גם התוכן שהוא מייצר צריך  להיות מעניין. לעסק קטן, רכישת לקוחות חדשים חשובה בדיוק כמו שימור לקוחות, והדרך הבטוחה ביותר להשיג לקוחות היא לעורר את העניין שלהם. סרטוני תדמית וסרטי אנימציה מצוינים למטרה זו. אנשים אוהבים לצפות בסרטונים מונפשים מפני שהם מספרים סיפורים בפורמט מהנה וקל לעיכול. בנוסף, ניתן לשתף אותם בקלות, ועם המרחב העצום של האינטרנט, הדבר יכול להגדיל במידה ניכרת את נראות העסק.

המותג שלכם לא "אנושי" מספיק

מדובר במאבק של כל עסק קטן, במיוחד אם הוא חדש בסביבה. לקוחות מרגישים נוח יותר לרכוש מעסקים שהם מכירים ושבהם הם בוטחים. כל סרטון וידאו, בין אם זה סרטון תדמית לעסק או סרטון אנימציה הוא דרך מצוינת לשבור קצת את המכשול הזה – הוא נותן את ההזדמנות להאניש את המותג, ובסופו של דבר, להתחיל לבנות את האמון המיוחל עם הלקוחות. סרטי אנימציה הם הסוג המוצלח ביותר של וידאו להאנשה, משום שניתן ליצור דמות שתתבסס על הלקוח האידאלי. בדרך זו, אנשים יראו את הסרטון, יתייחסו לדמויות, ובסופו של דבר יהפכו ללקוחות נאמנים.

  אתם חייבים לעמוד בקצב המתחרים

לפי הסטטיסטיקה, 63% מהמשווקים מאמינים כי וידאו חיוני עבור העסק שלהם. אם המתחרים שלכם הם בין קבוצה זו של אנשים, הרי שגם אתם צריכים להיות שם! לקוחות אוהבים לצפות בסרטונים, ורובם מעדיפים לעשות את זה מכל צורה אחרת של שיווק. כפי שהוזכר לעיל, סרטוני תדמית יכולים באמת להציג אתכם כעסק עדכני ומעודכן, נוכח, מסוגל ומקצועי, בטווח תחום התעשייה שלכם. וככל שהפקת סרט התדמית טובה יותר, כך העסק שלכם יראה טוב יותר. סרטון אנימציה  כסרטון תדמית באיכות גבוהה באמת יכול לעזור לכם לעקוף את המתחרים בלי לשבור את הבנק.

שורה תחתונה: העסק שלכם לא יכול להרשות לעצמו להישאר ללא הפקת סרטון תדמית מונפש. בימים אלו קטעי וידאו נמצאים בכל מקום, והם רק הולכים להיות בולטים יותר בעתיד. במרקט מסטר לא צריך להתפשר; כשמחפשים סרטון תדמית מחיר סביר, איכות גבוהה ושירות מעולה הם אלמנטים שכדאי לקחת בחשבון. רוצים לשמוע עוד ולהתחיל לחשוב ביחד על סרטון התדמית המושלם בשבילכם? צרו עימנו קשר באתר מרקט מסטר או בטלפון 077-5125110.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר