מי צריך סרטון תדמית?

10.10.2018

בעצם, מי לא צריך?
הרשימה של אלה שלא צריכים סרטון תדמית הרבה יותר קצרה מהרשימה של אלה שצריכים. בגדול, כל מי שרוצה נוכחות ברשת, מסיבה כלשהי, צריך סרטון תדמית.
סרטוני קידום מכירות, סרטוני תדמית, סרטוני מוצר – איך שלא תקרא להם, הם הגביע הקדוש של השיווק הדיגיטלי, בעיקר במדיה החברתית. כולם אומרים שהעסק שלך צריך סרטון תדמית; כולם גם רוצים להפיק אותו בשבילך.
כולם, במקרה הזה, צודקים.

אז באמת, מי צריך סרטון תדמית?

כיום, בשנת 2018 כבר ברור שסרטוני תדמית אינם בגדר מותרות. בשנת 2017, מערכת פורבס חזתה כי עד שנת 2021, תעבורת וידאו באינטרנט תהווה 80% מכלל התנועה הצרכנית. לא רק זה, אלא שהמכירות בעקבות צפיה בוידאו עולות בצורה משמעותית. בדיקות הוכיחו כי לאתר שמוטבעים בו קטעי וידאו יש שיעור נטישה (Bounce Rate) הרבה יותר נמוך.

אולי המספרים ישכנעו יותר:

  • 80% מכלל התנועה באינטרנט יהיו בוידאו כבר בשנת 2021 (כבר אמרו את זה אבל בואו נרחיב).- מנועי החיפוש אוהבים סרטונים משום שהם מתייחסים אליהם כתוכן באיכות גבוהה. אי לכך השילוב של תוכן מגוון יחד עם סוגים שונים של קטעי וידאו יכול לחולל פלאים עבור ה – SEO שלך.
  • 97% מהמשווקים טוענים שהסרטונים עוזרים ללקוחות להבין מוצרים יותר טוב – בזמן שהתלבטנו השתנו הרגלי החיפוש של הצרכנים. לכן כיום מדברים פחות על "מכירה" ויותר על פניה לקהל עם הצעה מבוססת-ערך. סרטון וידאו הוא יעיל מאד כשהמטרה היא הקדשת תשומת לב של ממש למוצר, לשירות או אפילו להדרכה.
  • 90% מהצרכנים טוענים שסרטון יעזור להם לקבל החלטת רכישה – סקרים מדברים על כך ש – 74% מהאנשים שיש להם הזדמנות לראות מוצר בפעולה באמצעות וידאו מסביר – ירכשו אותו.
  • 80% יותר המרות יש בדפי נחיתה משולבי-וידאו – אין פלא; מבקרים באתר עם וידאו נשארים לעתים כמה דקות שלמות נוספות (נצח במושגי אינטרנט) באתר.

מי לא צריך סרטון תדמית?

עד עכשיו בדקנו מי צריך סרטון תדמית.
אבל אולי אתה לא צריך סרט תדמית כי אתה צריך הרבה יותר מזה.
בעולם השיווק המודרני יש מספר הנחות בסיס חשובות שכל עסק חייב לקחת בחשבון.

אולי המספרים ישכנעו יותר:

  • התוכן הוא המלך. משמעות הדבר היא שהפקת סרט תדמית, איכותית ומקצועית ככל שתהיה, אמורה לשרת את התוכן.
  • הצרכנים הדיגיטליים חכמים ומודעים יותר – מי שרוצה לשווק צריך לקנות את אמונם, לפנות אל רגשותיהם וליצור מערכת יחסים ארוכת-טווח. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי סיפור.

חברת מרקט מסטר משתמשת בכלים של הפקת וידאו על מנת לספר את הסיפור של העסק לעולם. לכן אנחנו אוהבים לחשוב על מה שאנחנו מייצרים בתור סרטים, ולא רק קטעי וידאו. סיפור בסרט יכול להישאר חקוק במוחם של הצופים למשך שנים. כך בונים אמון ונאמנות.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר