10.10.2018
בעצם, מי לא צריך?
הרשימה של אלה שלא צריכים סרטון תדמית הרבה יותר קצרה מהרשימה של אלה שצריכים. בגדול, כל מי שרוצה נוכחות ברשת, מסיבה כלשהי, צריך סרטון תדמית.
סרטוני קידום מכירות, סרטוני תדמית, סרטוני מוצר – איך שלא תקרא להם, הם הגביע הקדוש של השיווק הדיגיטלי, בעיקר במדיה החברתית. כולם אומרים שהעסק שלך צריך סרטון תדמית; כולם גם רוצים להפיק אותו בשבילך.
כולם, במקרה הזה, צודקים.
כיום, בשנת 2018 כבר ברור שסרטוני תדמית אינם בגדר מותרות. בשנת 2017, מערכת פורבס חזתה כי עד שנת 2021, תעבורת וידאו באינטרנט תהווה 80% מכלל התנועה הצרכנית. לא רק זה, אלא שהמכירות בעקבות צפיה בוידאו עולות בצורה משמעותית. בדיקות הוכיחו כי לאתר שמוטבעים בו קטעי וידאו יש שיעור נטישה (Bounce Rate) הרבה יותר נמוך.
עד עכשיו בדקנו מי צריך סרטון תדמית.
אבל אולי אתה לא צריך סרט תדמית כי אתה צריך הרבה יותר מזה.
בעולם השיווק המודרני יש מספר הנחות בסיס חשובות שכל עסק חייב לקחת בחשבון.
חברת מרקט מסטר משתמשת בכלים של הפקת וידאו על מנת לספר את הסיפור של העסק לעולם. לכן אנחנו אוהבים לחשוב על מה שאנחנו מייצרים בתור סרטים, ולא רק קטעי וידאו. סיפור בסרט יכול להישאר חקוק במוחם של הצופים למשך שנים. כך בונים אמון ונאמנות.
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il