מגמות עתידיות בסרטי תדמית לחברות הייטק ודומיהן – חלק ג

25.09.2018

אין ספק שזירת הפרסום בעתיד הנראה לעין היא המדיה החברתית. מיליארדים מחוברים לרשתות החברתיות למיניהן. הנתונים מראים כי בכל יום למעלה מחמש מאות מיליון (500,000,000) בני אדם צופים בקטע וידאו בפייסבוק (רק בפייסבוק – לא כולל את שאר הרשתות כמו אינסטגרם, סנפאצ'ט, טוויטר ועוד). זה יכול להיות קהל היעד של סרטון תדמית לעסק שלכם.

באילו מגמות עתידיות נפגוש ברשתות החברתיות?

  • קטעי וידאו בתשלום, חסויות ותכנים מקודמים – תחום הוידאו מציע הזדמנויות רבות להפעלת מסעי פרסום (קמפיינים) בתשלום. סרטי תדמית לחברות הייטק ואחרות בפלטפורמות של רשתות חברתיות הן הזדמנות נהדרת להגדיל המרות, וקל לשתף פלטפורמות אחרות כדי לדחוף את התוכן הנחוץ. יחד עם זאת, יש לזכור! אם אתה רוצה למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך, תצטרך למדוד את התוצאות בקפידה ולתקן את מהלכי השיווק בזמן אמיתי, באופן קבוע.
  • ראיתי, לא שמעתי – רוב אלה אשר צופים בסרטי תדמית או בקטעי וידאו אחרים ברשתות החברתיות (קרוב ל – 85%) צופים בהם ללא קול. משמעות הנתון הזה יכולה להיות: אל תתביישו ליצור סרט עם כתוביות, בעיקר בהפקת סרטי תדמית לחברות הייטק שחשוב להעביר מסר ברור של השקעה, של גיוס אנשים וכד'. הקול והצליל הם שוליים; הם אינם הליבה של המוצג.
  • מיקרו-סיפור – היום כבר לא מספיק ליצור תוכן טוב. כדי להתבלט בים של מיליוני סיפורים, מותגים צריכים גם לספר סיפורים קצרים ביותר. כפי שניסח זאת גארי ויינרצ'וק, מותגים צריכים כיום 'לספר סיפורים ברגעים זעירים, כי אנחנו חיים בתרבות של בעיות קשב וריכוז, שבה אין לאיש מספיק מהסחורה היחידה שחשובה בחיים האלה – זמן'. ובאינטרנט הזמן שלנו עוד יותר מקוטע – אנשים כבר לא מבלים שעות באינטרנט בגלישה במדיה חברתית; הם ניגשים אל העולם הדיגיטלי בהתפרצויות קצרות, מהמכשירים הניידים. ואת אותם מיקרו-רגעים בהם אנשים גולשים באינטרנט ומחפשים המלצות, ביקורות, וכו', עלינו לנצל כדי להתחבר באמצעות סיפורים ולמשוך תשומת לב. זוהי מגמה שיכולה לעבוד טוב במקרה של סרטון תדמית לעסק, בעיקר קטן.
  • לוקליזציה – יכולת המיפוי הגיאוגרפי מוסיפה מימד חדש של לוקליזציה מדויקת יותר של יכולות הוידאו. באמצעות איכון הלקוחות אפשר למקד עוד יותר מסעות פרסום ואפילו מבצעי מכירות. לדוגמא, ענקית הקמעונאות וולמארט משתמשת ביכולת המיקום על מנת לווסת את המלאי הזמין ללקוחות על פי מיקומם הגיאוגרפי, ובכך מייעלת מאוד את הוצאות המשלוח שלה. כעת, כאשר מיקום ומטא דאטה זמינים יותר, יש למשווקים אפשרות לספק תוכן הרבה יותר רלוונטי.

בקיצור

שיווק וידאו כבר כבש את עולם הפרסום הדיגיטלי. אל תישארו מאחור. וידאו נמצא בכל מקום. אבל סרטי תדמית, בין אם סרטי תדמית לחברות הייטק או כל סרטון תדמית לעסק לבדם אינם פתרון קסום: עליכם להיות מסוגלים ליצור תוכן שיהדהד עם קהל היעד. לחברת מרקט מסטר יש את הידע, הניסיון, הכישורים לבצע משימה זו באופן הטוב ביותר.

זיכרו: "וידאו הרג את כוכב הרדיו".

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר