מגמות עתידיות בתחום סרטי תדמית לעסקים – חלק א

12.09.2018

כבר נאמר לא פעם ולא פעמיים שעתיד השיווק נמצא בוידאו, שסרטי תדמית לעסקים אינם מותרות אלא צורך קיומי לכל עסק או חברה, שהשמיים הם הגבול, בין אם מדובר בסרטי תדמית לחברות הייטק או בסרטון תדמית לחומרי ניקוי.

למה הכוונה?

רק כדי לסבר את האוזן, תחזיות מעודכנות הציגו זאת כך: כדי לראות את כל הסרטים שמסתובבים ברחבי הרשת בשניה אחת, נדרשת יותר משנה שלמה! אז בין אם אתם בעלי עסק או אנשי שיווק בחברות הייטק או כל חברה אחרת, בין אם אתם רוצים להיערך להפקת סרטי תדמית לעסקים חדשים או מבוססים, או מתארגנים לקראת הפקת סרטי תדמית לחברות הייטק, כדאי להיות מעודכנים לגבי מגמות חדשות בשיווק.

מספר מגמות בולטות בתחום של סרטי תדמית לעסקים:

  • וידאו תחילה

'וידאו תחילה' הוא מונח שמתייחס לתופעה גוברת והולכת, שצרכנים לא רק רוצים לצרוך וידאו, אלא גם לייצר אותו. כלומר, הדרך המועדפת לקבלת מידע ולהביע את עצמנו עוברת במהירות מטקסט לסרטון. הראשונות שזיהו את התופעה וכבר מנסות "לרכב" על הגל הזה הן הרשתות החברתיות; הן מקלות עלינו לצרוך ולשדר וידאו. זו דרך חדשה לתקשר ולהתקרב לקהל היעד יותר מאי פעם.

  • צמצום עלויות

הקלטת והפקת סרטון תדמית לעסק הפכה לזולה יותר מאשר אי פעם. יש מגוון עצום של כלים זמינים, באיכות גבוהה; החל מהמובן מאליו – הסמארטפון שלך, שכולל (חוץ מטלפון) מצלמת וידאו עם מיקרופון, ותוכנת עריכה. עם קצת כישרון אפשר לייצר הרבה קטעי וידאו אטרקטיביים עבור המותג שלכם אך במקרה של הפקת סרטי תדמית לחברות הייטק, שם נדרש וידאו באיכות גבוהה שתצדיק את ה"הייטק", רצוי ללכת צעד אחד נוסף קדימה ולשכור גורם מקצועי, כמו מרקט מסטר למשל, ואז בבת אחת נפתחות אפשרויות רבות במחיר סביר. שוק הוידאו הוא דמוקרטי יותר מתמיד, בעיקר כיום, עם  כלכלת הג'יג.

  • וידאו והדרכה מרחוק (e-learning)

אין ספק שוידאו הוא כלי שיווקי רב עוצמה, אבל יתרונותיו לא מצטמצמים רק לשיווק. סרטונים הם גם משאב נהדר כאשר אנחנו רוצים להעביר מידע בצורה ברורה וויזואלית. כלומר ניתן להשתמש בוידאו ככלי הכשרה פנים-חברתי. שיטה זו משתלמת מאוד לעסקים, היות וניתן להכשיר יותר עובדים בכל פעם עם תוכן איכותי.

מגמות אלה אינן אלא "על קצה המזלג". במאמר הבא נמשיך לפרט מגמות נוספות שכבר קיימות בשוק כעת.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר