מגמות עתידיות בתחום הפקת סרטי תדמית – חלק ב

12.09.2018

כאמור, תחום השיווק הדיגיטלי בכלל, כמו התחום של סרטי תדמית, משתנה במהירות עצומה. הן בעלי העסקים והן אנשי השיווק, חייבים להיות מעודכנים לגבי מגמות חדשות בשיווק כדי להיות מסוגלים לנקוט באמצעים בהתאם לנתונים ולמגמות החדשות.

כיום, כאשר מצד אחד אין ויכוח על הצורך המהותי של כל עסק או חברה להיכנס לתחום על מנת להיות נוכח בעולם המקוון, כאשר מצד שני העלויות כבר אינן אסטרונומיות, ומצד שלישי (יש הרבה צדדים למשוואה הזו) על מנת לבלוט באוקיינוס המידע והשיווק, חשוב לפנות למומחים בתחום כדי להימנע מהוצאות מיותרות. מרקט מסטר, למשל, היא חברת הפקות המספקת את כל שירותי ההפקה בסגנון one stop shop.

מגמות נוספות בתחום של הפקת סרטי תדמית

  • וידאו בשידור חי ("סטרימינג")

לא פחות מ – 13% מתעבורת הוידאו באינטרנט מגיעים ישירות מסרטונים בשידור חי. מגמה חדשה זו צברה תאוצה בשנים האחרונות והיא כאן כדי להישאר.

למגמת שיווק וידאו זו מספר יתרונות ברורים:

    • הפקת סרטי תדמית בשידור חי היא חסכונית יותר, שכן אין צורך להשקיע יותר מדי משאבים בשלבי הייצור והעריכה. קובץ הוידאו נשאר אצלכם לאחר השידור, כך שאפשר להמשיך ולשתף אותו.
    • סטרימינג ("זרימה חיה") היא אטרקטיבית למשתמשים, שכן היא מעבירה ספונטניות ואותנטיות.
    • וידאו בשידור חי מגדיל את איכות הצפיות; משתמשים מבלים פי שלושה יותר זמן בסרטונים חיים מאשר בסרטונים מוקלטים. סרטונים חיים יכולים להגדיל את אמון המשתמשים במותג שלך, שכן הם מאפשרים להציג בקלות את הדמויות שמאחוריו. באופן זה סרטי תדמית לחברות הייטק או למוצרי תינוקות יכולים לשמר נאמנות לקוחות. הפקת סרטי תדמית אינה רק זולה יותר, אלא גם אפקטיבית הרבה יותר!
  • מעבר לפורמט אנכי

הפורמט של קטעי הוידאו משתנה גם הוא, דבר שמשפיע על כל ההיבטים של הפקת סרטי תדמית. אם פעם חשבו על שיווק וידאו במונחים "אופקיים", הרי שהסמארטפונים והטאבלטים מאלצים את המומחים, כמו מרקט מסטר, לחשוב אנכית. מדוע? משום שכבר כיום יותר מ – 94% מהמשתמשים אוחזים בסמארטפון או בטאבלט באופן מאונך. מיליארדים של סיפורי אינסטגרם וסנאפצ'ט נוצרים כל שנה – רובם ככולם בפורמט אנכי. חברות ועסקים מתמודדים עם האתגר הזה בין אם על ידי יצירת תכנים באופן אנכי או ביצירת סרטי תדמית לעסקים בפורמט רבוע.

בקיצור

כאמור, הפקת סרטי תדמית היא גם אתגר וגם הזדמנות. אתגר בעיקר מבחינת שינוי החשיבה, אבל גם הזדמנות יוצאת מן הכלל להשתמש בסרטי תדמית לצורך התרחבות לקראת שוק ללא גבולות. מרקט מסטר תהפוך עבורכם את האתגר להזדמנות.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר