איך למשוך לקוחות באמצעות סרטי תדמית טובים? (חלק ב')

11.04.2018

כפי שאמרנו בחלק הראשון של המאמר, כיום כבר ניתן לומר בביטחון כי סרטוני וידאו הם כיום הכלי החזק ביותר לשיווק מותג, עסק, חברה או רעיון. סרטי תדמית יכולים להיות אלו שיביאו את המוצר שלכם לתודעת הקהל ויגרמו ללקוחות הפוטנציאליים להיות מעורבים עם התוכן, ובעקיפין – איתכם. מעורבות זו היא שתוביל, בסופו של התהליך, לרכישת המוצר ותגרום לעסק שלכם להצליח. אז איך מפיקים סרטוני תדמית יעילים שכאלו? הנה המשך רשימת הטיפים שלנו:

4. העלו סרטי תדמית בצורה ייחודית לכל ערוץ

חשוב להבין כי שיתוף וידאו בפייסבוק אינו מציע את אותן הטבות כמו העלאה ישירה לאתר. האלגוריתם של פייסבוק מעדיף סרטונים שמועלים ישירות- סרטונים "ילידיים", כלומר שאלו הסרטונים שאנשים נוטים יותר לראות בעדכוני החדשות שלהם. קישורי יוטיוב או וימאו ששותפו בפייסבוק לא ייהנו מהפעלה אוטומטי, ויש להם סיכויים נמוכים יותר להשגת מעורבות גולשים. בנוסף, העלאה ישירה לפייסבוק פירושה גם שאתם נהנים מניתוחי אנליטיקס חזקים, שיכולים לעזור לכם לחדד את האסטרטגיה וללמוד את הקהל שלכם. ניתוח סרטי תדמית "ילידיים" בטוויטר מראה גם מעורבות כללית גבוהה יותר מאשר קטעי וידאו של צד שלישי: כפול 2.5 תגובות, כפול 2.8 ציוצים חוזרים וכפול 1.9 הוספות למועדפים. לכן, למרות שזה די מייאש ומעצבן להעלות בנפרד סרטוני תדמית לכל פלטפורמה, זהו המפתח להשגת טווח הגעה ומעורבות מקסימליים.

5. דחפו את הצופים לתוכן מעמיק יותר

סרטון תדמית לעסק הוא הצעד הראשון במסע המשתמש עד לרכישת המוצר. המטרה היא להניע את העניין הראשוני בעסק שלכם ולעורר מעורבות נוספת, אז אל תשכחו לסיים עם הנעה לפעולה. המטרה היא לדחוף את הצופים אל השלב הבא של התוכן, בין אם זה פשוט להגיע לאתר ששלכם, לסרטון ארוך יותר או לפוסט מעמיק בבלוג בנושא מסוים. אם אתם מעוניינים באיסוף כתובות דוא"ל (אתם כמובן אמורים להיות), שקלו לקשר לטופס צור קשר, או לטופס הורדה בחינם. לא משנה באיזו פעולה אתם רוצים שהקהל ינקוט, ודאו שאתם מסיימים את הסרטון עם קריאה חזקה אליה.

6. השתמשו בפייסבוק כדי ליצור קהל

קמפיין ממומן בפייסבוק עולה אגורות ספורות ויכול להיות דרך חסכונית ביותר להגדיל את הקהל שלכם. פייסבוק מאפשר, בצורה קלה ופשוטה, טרגוט של משתמשים בעלי פוטנציאל ההמרות הגבוה ביותר, בכך שהוא מאפשר לכם לבנות קהלים מותאמים אישית, על סמך הצופים שלכם. לדוגמה, תוכלו לטרגט מחדש את הסרטון למשתמשים שראו לפחות 50% או 75% מהסרטון. תוכלו גם לבנות קהלים "דומים" על סמך תחומי העניין והתנהגויות של הצופים המעורבים.

לסיכום

קחו את קידום העסק שלכם למקום שבו קהל היעד נמצא – בסמארטפונים. נצלו את שטח המסך הקטן וקבלו את תשומת הלב של הצופים עם סרטוני וידאו קצרים, מלאי חיים ותמונות. אפשרויות המיקוד שיש כיום יכולות להבטיח שהעסק שלכם יוכל ליהנות מרמת מעורבות ברמה הדומה לזו המתקבלת באמצעות מסעות פרסום בטלוויזיה, עבור חלק קטן מהעלות בלבד! זכרו, בחיפושכם אחר חברה להפקת סרטון תדמית שישנם מספר שיקולים שצריך לקחת בחשבון. בהפקת סרטון תדמית מחיר, איכות, אמינות ובעיקר יצירתיות צריכים להשתלב יחד.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר