איך למשוך לקוחות באמצעות סרטי תדמית טובים? (חלק א')

11.04.2018

עם יותר ויותר אנשים שגולשים כיום באינטרנט דרך מכשירים ניידים ולא דרך הדסקטופ, אין זה פלא כי הווידאו הופך להיות כזה מדיום חשוב. הנתונים מראים כי סרטוני וידאו אחראים על 60% מתנועת נתוני האינטרנט לנייד, מה שמראה שהוא הדרך המועדפת לדפדוף בעת שימוש במסך קטן – נתון זה צפוי לעלות ל -78% ב -2021. המשווקים קלטו מהר והשתלטו על טרנד הווידאו, והכמות של סרטוני תדמית, של אנשים ושל מותגים כאחד, בניוז פיד של פייסבוק יותר משלשה את עצמה – כיום פייסבוק עומדת על עד 8 מיליארד צפיות יומיות בסרטוני וידאו. לכן רק הגיוני שאם אתם מקדמים אירוע, עסק או מותג, סרטי תדמית טובים חייבים לשחק חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק שלכם. ובמיוחד אם אתם פונים לקהל צעיר. עם שימוש בווידאו במדיה החברתית, תוכלו להגיע לקונים הפוטנציאליים בתחילת מחזור הקנייה, למשוך אותם לתוכן שלכם ולגרום להם להיות להוטים לעוד. ככה תעשו זאת:

  1. שמרו על זה קצר

    שיווק באמצעות וידאו אולי נראה מרתיע, אבל אל דאגה – אתם מפיקים סרטוני תדמית ולא פיצ'ר מלא. לפי AdWeek, סרטוני תדמית המיועדים לצפייה בנייד לא אמורים להמשך יותר מ -30 שניות. עבור בני דור המילניום, הם צריכים להיות אפילו קצרים יותר – מחקר שנערך בנושא, מצא כי מותגים שהריצו מודעות וידאו של 10 שניות בלבד במכשירים הניידים, היו בעלי הקסימו והיו בעלי פוטנציאל שכנוע גדול יותר בקרב קהלים צעירים. עם זאת, מודעות מעט ארוכות יותר, של 30 שניות, הצליחו טוב יותר בקרב גילאי ה- 35-54. למרות זאת, תמיד כדאי לזכור את המחקר של מייקרוסופט, שמצא כי המוח הדיגיטלי הממוצע יכול להעניק תשומת לב למשך שמונה שניות בלבד. הקפידו לתפוס את תשומת הלב מיד ולשמור על קצב טוב.

  2. הכירו את קהל היעד שלכם

    ללא קשר לאורכו של הווידאו, כדי שכל סרטון תדמית לעסק יהיה יעיל הוא חייב להיות מפולח, רלוונטי ומהנה. נסו לחשוב מעבר לערכים של כיף טהור או פתירת בעיה ספציפית – מה עוד אתם יכולים להציע לקהל שלכם? על ידי התמקדות בנושא שקרוב לליבם של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם (וכזה שהם מחפשים במנועי החיפוש), אתם יכול להגיע לקהל הרבה יותר רחב. חיפושי ה"איך" (How to) ביוטיוב גדלו ב- 70% בהשוואה לשנה שעברה, בו בזמן שגוגל דיווחה כי 91% ממשתמשי הסמארטפונים פונים לטלפון החכם שלהם כדי לקבל רעיונות לביצוע משימה מסוימת.

  3. הפיקו סרטון תדמית שמובן גם אם הוא נצפה ללא סאונד

    מאז שפייסבוק השיקה את התכונית autoplay, משווקים רבים נהנים מחשיפה מוגברת מסיבית לקטעי קטעי הווידאו שלהם. עם זאת, כדי להצליח להגדיר את הצפייה בהם כ"צפייה" (view), הם צריכים לעבור את "האודישן של שלושת שניות" של הפלטפורמה. שניות ראשונות אלו, לפני שהצופה מחליט אם להקליק על הווידאו כדי להציג אותו במלואו, יוצגו ללא סאונד. זה הכרחי אם כך, שהתמונה והוויזואלז' ידברו בעד עצמם. אבל מעבר ללכידת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, עדיין מומלץ לא להסתמך על סאונד, מכיוון שאנשים רבים מעדיפים לצפות כשהטלפון על שקט – אם הם נמצאים במקום ציבורי ללא אזניות, למשל.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר