למה לעשות סרט תדמית?

10.10.2018

זו באמת שאלה טובה מאד. יש כמה תשובות אפשריות.

התשובה היהודית: "למה לא?".
התשובה ההיי-טקיסטית: "כי אפשר".
התשובה הילדותית: "כי כולם עושים!"

התשובות הללו לא באמת מספקות. לפני שנכנסים לנושא של הפקת סרט תדמית, כדאי לוודא באופן רציני שזו אכן השקעה נכונה וכדאית. בעל עסק רוצה להיות בטוח שהוא יקבל החזר על ההשקעה.

אז למה לעשות סרט תדמית?

  • סרט וידאו הוא פורמט קל לעיכול, מבדר ומושך – במידה מסוימת זה נותן מנוחה לעיניים אחרי שפע של מידע טקסטואלי. המספרים מדברים בעד עצמם: נכון להיום העולם צופה במיליארד שעות יוטיוב מדי יום (!).
  • וידאו מגביר המרות ומכירות – הוספת סרטון מוצר בדף הנחיתה יכולה להגדיל את ההמרות ב – 80%. אם זה לא משכנע, מה עם הנתון הבא: מחקרים מראים כי 74% מהמשתמשים שצפו בסרטון על מוצר רכשו אותו מאוחר יותר.
  • וידאו מחזיר את ההשקעה בגדול – יותר מ – 80% מהעסקים בארה"ב אומרים כי וידאו מספק תשואה טובה על ההשקעה. זאת, למרות שהפקת סרט תדמית עדיין אינה המשימה הזולה או הקלה ביותר (למרות שיש שיפורים והתפתחויות בתחום זה מדי יום – אפילו סמארטפון יכול לייצר קטעי וידאו סבירים).
  • סרט תדמית מעביר סיפור הרבה יותר טוב – היום כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי יעיד שהתוכן הוא חשוב, אבל הסיפור הוא המלך. מחקרים עדכניים מראים שלקוחות התאכזבו מקטעי וידאו שלא הסבירו היטב יותר מאשר מקטעי וידאו שאיכותם הטכנית לא מעולה. בקיצור וידאו הוא כמו פיצה – כאשר זה רע, זה עדיין די טוב!
  • וידאו בונה אמון – אמון הוא הבסיס של המרות ומכירות. אבל בניית אמון צריכה להיות מטרה בפני עצמה. כל הרעיון של שיווק תוכן מבוסס על אמון ויצירת קשרים ארוכי טווח. למשל, צרכנים רבים עדיין ספקנים לגבי קניית מוצרים ושירותים באינטרנט, כי הם חוששים מהונאות. אבל קטע וידאו שמציג את המוצרים שלך בצורת שיחה יוצר תחושה של גישה אישית ומגביר את האמון. לכן 57% מהצרכנים אומרים כי קטעי וידאו נתנו להם יותר ביטחון לרכוש באינטרנט.
  • הדובדבן שבקצפת – גוגל אוהב סרטונים. סרט תדמית גורם למבקרים באתר להישאר בו יותר זמן, מה שמביא לחשיפה ארוכה יותר, מה שמאותת למנוע החיפוש שהאתר איכותי יותר. או בשפת המספרים – אם הפקת סרט תדמית והטבעת אותו באתר, אתה צפוי להופיע ראשון בגוגל פי 53 פעמים יותר! וכמובן אם נזכור שגוגל היא הבעלים של יוטיוב, זה בוודאי לא יכול להזיק לחשיפה.

לסיכום

אלה רק מקצת התשובות הרציניות לשאלה למה לעשות סרט תדמית? יש עוד נקודות חשובות שלא כאן המקום לפרט (אולי במאמר נוסף). אין צורך להכביר עוד מילים; הפקת סרט תדמית היא השקעה משתלמת.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר