למה כדאי להשקיע בהפקת סרט תדמית?

29.08.2018

מיתוג של עסק זה לא עניין של מה בכך וישנם המון דברים שצריך לקחת בחשבון, כאשר שלושה מהחשובים ביותר הם: מיהו קהל היעד? מהו המסר? מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר לקהל היעד? בעולם הדיגיטלי והדינאמי החדש יש לנו דרך אחת טובה במיוחד.

מתי להשקיע בסרטוני תדמית לעסקים?

אם מחפשים דרך יעילה להעביר ללקוחות פוטנציאליים את הסיפור של העסק – סרטוני תדמית הם אחת מהן. סרטון יכול להעביר את הסיפור דרך חושי הראייה והשמיעה גם יחד; ואם הפקת סרט תדמית נעשית בצורה מקצועית, הרי שאפשר גם לעורר רגש ומעורבות של הצופה.

אם מחפשים דרך יעילה לשבות את לבם של אנשים, של לקוחות עתידיים, לסיפור של העסק שיגרום להם לשתף ולחלוק אותו עם אחרים – הפקת סרט תדמית היא אחד מהאמצעים האופטימליים להשיג מטרה זו.

סרטוני תדמית לעסקים, שנעשים עם תכנון מראש, עם אסטרטגיה בהירה, ועם תסריט ותוכן ראויים – יכולים לבטא את הסיפור באמצעים מגוונים כמו משחק, אנימציה וכיוב', יכולים להדגיש את המסר בדרמה או עם הומור וכד' – כל אלו כלים טובים שאפשר להשתמש בהם בקלות בוידאו על מנת לשבות את לב הצופה.

אם מחפשים דרך יעילה להאיץ גדילה של העסק, סרטוני תדמית לעסקים יכולים להשתלב בקלות בכל תוצאות של מנוע חיפוש, במיוחד בתקופה הזאת כשיוטיוב הופך להיות מנוע החיפוש השני הפופולרי ביותר בקרב הגולשים, או גם במדיות החברתיות שמעודדות את האנשים להשתמש בוידאו יותר ויותר.

אם מחפשים דרך יעילה לבנות אמון עם ציבור הלקוחות הפוטנציאליים, הרי שסרט התדמית שהופק בצורה ברורה וממוקדת, מעביר אינפורמציה בצורה בהירה ומצליח ליצור עניין אצל הצופה; בדרך כלל זה יעורר מעורבות של הצופה, בין אם על ידי תגובה, ובין אם באמצעות שיתוף. כשהצופה מעורב זה יכול להיות בסיס טוב לבניית אמון.

אם מחפשים דרך יעילה לקדם את העסק בקידום אורגני במנועי חיפוש מגוונים כמו גוגל, בינג, יוטיוב ועוד, הפקת סרט תדמית תהיה השקעה כדאית. מנועי חיפוש "אוהבים" סרטים. גוגל, שדואגת ללקוחותיה – הגולשים – תקדם תוכן וידאו כי בדרך כלל גולשים שוהים יותר זמן כשיש וידאו. לא בכדי גוגל רכשה את יוטיוב; היתה הבנה שוידאו הולך לכבוש את תשומת לב הגולשים. עסקים שרוצים להיות חלק מההתפתחות הזאת – כדאי שישקיעו בסרטוני תדמית.

אם מחפשים דרך יעילה כדי לוודא שהעסק יהיה נוכח גם במכשירים הניידים למיניהם, הפקת סרט תדמית תהיה השקעה נבונה מאחר ומסתבר ש – 90% מהגולשים שמשתמשים במכשירים הניידים צופים בוידאו.

אם מחפשים דרך יעילה להשתמש בתקציב השיוק והפרסום של העסק, סרטוני תדמית זו הדרך. הסתבר שאחוז ניכר של עסקים שנשאלו, אמרו שסרטוני תדמית וסוגי וידאו נוספים סיפקו החזר טוב על ההשקעה.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר