למה הפקת סרט מוצר חשובה לעסק?

21.02.2019

בקרב קהילת אנשי העסקים אין חולקים על כך ששיווק באמצעות וידאו הוא אחד הכלים היעילים ביותר בארגז הכלים השיווקי. בארה"ב לבדה, 96% מארגוני B2B משתמשים בווידאו בקמפיינים השיווקיים שלהם.
מנקודת המבט של הלקוחות, התמונה דומה: 90% מהם דיווחו שסרטי מוצר עזרו להם לקבל החלטה בנוגע לרכישה. אנשים גם אוהבים לשתף, למשל במדיה החברתית לסוגיה, וכאשר הם רואים סרט תדמית עם תוכן עשיר, 92% מהם חולקים אותו עם חברים (במילים אחרות, הם עושים את העבודה בשבילך!) לא רק זאת, אלא שקרוב ל – 60% מהמנהלים מודים שהם מעדיפים לצפות בוידאו על פני קריאת טקסטים.
לאור כל זאת ברור שהפקת פרסומות , סרט תדמית או סרט מוצר משתלמת בכל המובנים.

סיבות להשקיע בהפקת סרט מוצר עכשיו:

  • סרטון וידאו מגביר המרות ומכירות – הנתונים מראים כי הוספת סרט מוצר בדף הנחיתה יכולה להגדיל את ההמרות ב – 80%. מחקרים מראים כי 74% מהמשתמשים שצפו בסרט מוצר רכשו אותו לאחר מכן.
  • סרטון וידאו מספק תשואה נכבדה על ההשקעה – עובדה מעניינת: למרות שהפקת פרסומות וידאו עדיין אינה המשימה הקלה או הזולה ביותר, עדיין 83% מהעסקים אומרים כי וידאו מספק תשואה טובה על ההשקעה. המצב רק ישתפר, משום שכלי עריכת הוידאו באינטרנט משתדרגים כל הזמן, וכיום אפשר אפילו להפיק סרט תדמית בסיסי בטלפון החכם שלך.
  • סרטון וידאו בונה אמון – השיווק המודרני בנוי על אמון. רק כך יכול עסק לבלוט מתוך מבחר עצום של מתחרים. הדרך הטובה והיעילה לעשות זאת היא על ידי בניית קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות. מערכת כזו מבוססת על אמון; הלקוחות צריכים לדעת שהתוכן שנמסר להם הוא איכותי ואמין.
    סרט וידאו עושה את זה טוב מאד. גם לצרכנים שהם עדיין ספקנים לגבי רכישת מוצרים ושירותים באינטרנט, כי הם חוששים מהונאות למשל, קטעי וידאו יכולים להציג את המוצרים שלך בצורה ברורה ויעילה ובלתי-אמצעית, וכך ליצור תחושה של קשר אישי; עובדה – 57% מהצרכנים אומרים כי קטעי וידאו נתנו להם יותר ביטחון לרכוש באינטרנט.
  • סרטון וידאו הוא המדיה המועדפת על משתמשי מובייל – אנו חיים כיום בתקופת המובייל. כולם מחוברים לאינטרנט דרך הסמארטפון, חיים בתנועה ומבצעים הרבה מאוד פעולות "על הדרך". אנשים אוהבים לצפות בסרטונים תוך כדי תנועה, ומספר המשתמשים בסמארטפונים גדל, וכך גם גדלה בהתאמה החשיפה של הקהל לסרטונים שלך.

לסיכום

כיום, כאשר יש מעט מאוד זמן פנוי, ולאף אחד אין זמן לקרוא תיאורים ארוכים, סרט וידאו הוא התשובה האופטימלית. קל ללמוד, באמצעותו, וקל לצפות בו. הפקת סרט מוצר אשר יראה את המוצר בפעולה היא אחד הכוחות המניעים החשובים ביותר בשיווק המוצר או השירות שלך.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר