3 טרנדים עבור הפקת סרטי תדמית לעסקים ב- 2019

31.12.2018

האם ידעתם שעד 2019, 80 אחוז מהתוכן המקוון יהיה בצורת וידאו? צרכנים רבים מקדישים (מה שנראה כמו) 24/7 מהזמן שלהם כשהם אוחזים במכשיר נייד ביד אחת ומתעסקים, ביד השנייה, עם מיליון חברות שונות המתמודדות על תשומת ליבם באינטרנט. המטרה של הפקת סרטי תדמית לעסקים היא לגרום להם (ולכם – אם אתם אחד מבעלי העסקים האלו) לבלוט מעל השאר, לתפוס את תשומת לב הצרכנים, ולהפוך אותם, בתקווה, ללקוחות פוטנציאלים.

ניתן לטעון כי סרטוני וידאו (בין אם מדובר על סרטוני אנימציה, סרטי תדמית, סרטוני פספוסים וכו'), הם התוכן האינטרנטי הכי מבדר וממכר של ימינו. למעשה, על פי גוגל, מחצית ממנויי היוטיוב בני ה- 18 עד ה -34  היו עוזבים כל מה שהם עושים כדי לצפות בסרטון חדש שנוצר על ידי היוצר האהוב עליהם. אך מגמות הווידאו משתנות תמיד; מה שפופולרי שנה אחת, יכול להיות מחוץ למשחק בשנה שאחריה. אז איך סרטי תדמית לעסקים יכולים לעזור לעסק שלכם לגדול ולשמור על קשר עם הצרכנים? הנה 3 טרנדים שיעזרו לכם ב- 2019:

לייב וידאו

עם אינסטגרם לייב, פייסבוק לייב, ושידורים חיים גם בפלטפורמות אחרות כמו יוטיוב וטוויטש, סרטי תדמית לעסקים, בלייב, יהפכו גם הם לענקיים ב- 2019. למעשה, על פי דיווח של פייסבוק, זמן הצפייה בשידורים החיים צמח פי ארבעה, במשך שנה אחת בלבד. באמצעות לייב וידאו הצופים מרגישים שאתם מדברים איתם ישירות; כך שהם מרגישים יותר מעורבים ולא יהססו לשלוח הודעות ולשאול שאלות בזמן אמת. עסקים יכולים להשתמש בווידאו חי כדי להציג מוצרים חדשים ולהציע הדרכות והדגמות, הרצאות מקוונות, שאלות ותשובות, ראיונות, סיורים חיים ועוד. זו דרך פשוטה וללא תשלום להגברת המודעות למותג.

סרטונים ב – 360 מעלות

מאז שסרטוני וידאו ב- 360 מעלות הוכנסו לשוק, הם הוכיחו את עצמם כחוויה ייחודית ואינטראקטיבית אמיתית; והשימוש בהם באסטרטגיות השיווק ימשיך לגדול גם בשנה הבאה. סרטוני וידאו אלו הם דרך מדהימה לרתק את קהל היעד שלכם לתחושה שאתם מנסים להעביר, ולתת להם טעימה של חוויה מסוימת. סרטונים אלו הם נהדרים כמובן עבור חברות ממוקדות נסיעות, אבל הם יכולים גם להיות מנוצלים על ידי מספר פלחי תעשייה אחרים, כמו נדל"ן, קמעונאות, אירועים ומבצעים, מוזיאונים וגלריות, סוכנויות רכב ועוד. הפקת סרטי תדמית לעסקים בטכנולוגיה זו אינה קשה כמו שאתם חושבים. כל מה שצריך לעשות זה להשקיע במצלמה טובה, כמו GoPro למשל, ולתפור את סרטון ה- 360 מעלות שלכם יחדיו, באמצעות תוכנת עריכה.

"ולוגיניג" לעסקים

סרטוני ה"ולוגינג" (ולוג = בלוג מצולם) הפכו לענקיים ביוטיוב. מעלי הסרטונים מספרים על היבטים של חיי היומיום שלהם, אם הם ארציים, כמו הכנת ארוחת בוקר, או מרגשים, כמו יציאה לחופשה. גם עסקים ויזמים שונים פלשו לאט לאט לעולם הוולוגינג   ובשנת 2019, ניתן לצפות שהפרקטיקה הזו תהפוך לפופולרית עוד יותר. מדוע? Vlogging נותן לצופים אפשרות להציץ לתוך החיים שלכם, ויכול לעזור לכם ליצור חיבור טוב יותר עם קהל היעד שלכם. מדובר בדרך מצוינת להגדלת קהל היעד והעסק שלכם, בין היתר גם כי זה כלל לא יקר. מבחינה טכנית, כל מה שאתם צריכים עבור הפקת סרטי וידאו לעסקים בשביל הולוג, זה רק טלפון חכם, ותוכנת עריכת ערוץ יוטיוב.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר