טיפים להפקת סרטי תדמית לחברות שידהימו את כולם!

28.01.2019

האם העסק שלכם יוצר סרט תדמית לחברה בפעם הראשונה? או שמדובר על בניית אסטרטגיית הוידאו נוכחית? הוספת סרטון למאמצי המדיה החברתית שלכם, עשויה לגרום לקהל להיות מעורב פי 10, ולשתף את הפוסט שלכם. יש לנו כמה טיפים בסיסיים בשבילכם בכל מה שקשור להפקת סרטי תדמית לחברות שילכדו את תשומת הלב של קהל היעד שלכם וימירו את העניין שהם מגלים בכם, להשקעה.

התחילו עם סיעור מוחות

לפעמים זה ברור איזה סרטון העסק שלכם צריך ליצור, וכיצד. אבל פעמים רבות, זה יכול להיות מסובך להפוך רעיון של סרטון הדרכה למוצר או סרטון הדרכה לקונספט שלם וברור. התחלה בסיעור מוחות משותף, יכולה לעזור לרעיונות אלו לשגשג. כתבו את כל מה שנאמר בפגישות אלו- חלק ממה שתכתבו עוד יעזור לכם בהמשך, ואף יכול לשמש כהשראה להפקת סרטי תדמית לחברות עתידיות.

התמקדו ביתרונות של הלקוחות שלכם

הטריק ליצירת סרט תדמית מוצלח לחברה, הוא יצירת כזה שמהדהד אצל הלקוחות. למנות פיצ'רים ויתרונות אכן מספק אינפורמציה חשובה, אך זה לא עוזר לקהל שלכם לראות כיצד המוצר או השירות שלכם מתאימים להם. הדגמת היתרונות היא הגישה האפקטיבית. במילים אחרות – הראו להם, אל תספרו.

הגיעו עם תסריט או סטוריבורד מושלם

אנו משתמשים בסטורי- בורד ליצירת סרטונים מונפשים. לא רק שזו דרך מצוינת לארגון הרעיונות שלכם, זו גם דרך מצוינת לדמיין אותם. על ידי יצירת ויז'ואל של רצף אירועי הסרטון, העסק שלכם יכול בקלות לגלות דרכים אפשריות לפתח או לשנות את סיפורו של הסרטון. אסטרטגיה פרה-פרודקשיין זאת, היא מה שהופכת סרטוני תדמית לעסקים, לנהדרים.

הגדירו את הקצב ובנו את הסרטון עד למסקנה מעוררת השראה

הסרטון שלכם יכול להיראות מדהים, אבל חסר נרטיב מרתק ומסר מרכזי. לפני שתבנו את הנראות של סרטון התדמית שלכם, ודאו שהוא מרגיש לכם נכון. האם המילים, הקול, או הרעיון של הסצנה הראשונה רלוונטיים? האם הם תופסים את תשומת הלב שלכם מיד? אתם מספרים סיפור באמצעות וידאו, לכן ודאו שיש לו התחלה, אמצע וסוף שמחזיקים את העניין של הצופה לאורך כל הדרך.

הצמידו לרעיונות שלכם ויז'ואלז חזקים

עיצוב הסרטון שלכם צריך להיות ההשתקפות של אישיות המותג שלכם. זה יכול להיות משהו כיפי ומונפש, או מקצועי ומינימלי. לא משנה מה הסגנון שתבחרו, ודאו שהוא עקבי לאורך כל סרטוני החברה. בעת בחירת ויז'ואלז, כדאי לחשוב על דימויים וצבעים שיכולים להביא את הרעיונות לחיים. הפכו את הסצנה הראשונה שלך למושכת במיוחד את העין כדי ליצור עניין ממבט ראשון.

שתפו את הסרטון שלכם באמצעות הערוצים הנכונים

הטעות הגדולה ביותר שאפשר לעשות לאחר הפקת סרטי תדמית לחברות, היא לא לשתף אותם ולא לנצל את היכולת שלהם להביא חשיפה. בעת השיתוף, זכרו זאת: אנשים מקיימים אינטראקציה עם תוכן וידאו באופן שונה, בהתאם לפלטפורמה החברתית או לערוץ השיווקי. לא משנה אם אתם מעלים סרט תדמית לחברה שלכם בפייסבוק או משתמשים בסרטון בדוא"ל, דאגו לבצע אופטימיזציה של כותרת ותיאור הסרטון, וודאו שיש וקריאה לפעולה בסופו.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר