הפקת סרטי תדמית מותאמים אישית – זה מה שהולך היום

24.10.2018

העידן הדיגיטלי יצר הן אתגרים והן הזדמנויות כאשר מדובר בדרך בה אפשר לגרום לעסקים להגיע ללקוחות. מצד אחד, התפוצצות של ערוצים חדשים פתחה דרכים חדשות ומלהיבות למשוך קהלים ולהגביר את מסרי המותג. ומצד שני, כאשר לכל  עסק יש רעיון דומה, זה נהיה יותר ויותר קשה ליצור מיתוגי מקורי ולבלוט בשטח. הפקת סרטי תדמית ייחודיים היא כיום הדרך הפופולרית ביותר לעשות זאת, וליצור קשר רגשי עמוק עם הלקוחות. ובתוך הז'אנר הזה של סרטי תדמית לחברות הייטק או למגוון עסקים שוני, ההתאמה האישית הופכת להיות הדבר הגדול הבא.

מה זה סרטי תדמית מותאמים אישית?

מדובר על סרטון תדמית לעסק או סרטי תדמית לחברות הייטק שלא רק מתמקדים בתוכן, אלא גם בחלקים מכריעים של המוח האנושי ושיטת פעולתו. כך, ניתן ליצור התאמה אישית של התוכן המופיע בחווית האינטרנט המבוססת על פרופיל ההתנהגות של הגולש מצד אחד, ומצד שני, אפשר להתאים אישית תכנים קיימים (דרך שיטות הפקה שונות).  בתור בעלי עסק או חברת הייטק, לסרטונים מותאמים אישית שכאלו ישנם המון יתרונות, והנה כיצד תוכלו לנצל אותם.

התאמה אישית ו-וידאו – זיווג משמיים

מעורבות בסרטוני וידאו היא דרך רווחית ויעילה ליצור מעורבות עם הלקוחות שלכם. לא רק שהסרטונים הם האמצעים המושלמים כדי לזכור משהו, אלא שהם גם מרתקים, מצחיקים, מרגשים וכו'. יש סיכוי גבוה שתזכרו משהו לא מעניין שראיתם בסרטון, מאשר שתזכרו טקסט או קובץ אודיו בלבד. המוח שלנו מובנה להבין מיד על עקרון העדיפות – הנתונים שהכי קל לזכור, הם אלו שנזכרים ראשונים. ומה הכי קל לזכור? אינפורמציה שעוצבה במיוחד בשבילנו. למה אנחנו מוקסמים מדברים אישיים? הכל מסתכם באגו שלנו ובאהבת השליטה. כאשר משהו הוא שלנו, וכאשר היינו מעורבים ישירות ביצירתו, אנחנו מרגישים בשליטה. איך אפשר להינות מזה בתור בעלי עסק/חברה?

פנייה ללקוח ביותר מדרך אחת

באילו סרטוני תדמית תוכלו להשתמש בתהליך ההתאמה האישית? יש שתי אפשרויות – סרטון תדמית לעסק שכבר יצרתם בעבר, או ללכת לכיוון של הפקת סרטי תדמית חדשים עם תוכן חדש לגמרי. כיצד תקבלו את הנתונים הדרושים? אפשר למשוך את כל המידע הדרוש מפלטפורמת אוטומצית השיווק שלכם או מה- CRM. אפשר לגשת לנתונים באופן ידני או למשוך אותם באופן אוטומטי ולתת לפלטפורמה למקם אותם בחלקים של הווידאו, המיועדים להתאמה אישית. זוהי שיטה פשוטה המאפשרת לכם ליצור אלפי קטעי וידאו בתוך דקות. איך להשיג נתונים נוספים? יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם כתובת דוא"ל פשוטה, איתה תוכלו לקבל בקלות את השמות, פרופיל ה- LinkedIn, והתמונות של הלקוחות הפוטנציאלים. כל המידע הזה הוא זמין לכולם, כך שאתם לא נתפסים כחודרים לפרטיות. הלקוחות שלכם יעריכו את הדרך הארוכה שעשיתם כדי להגיע אליהם באופן אישי ולא מלאכותי. זה משהו שכולם רואים באור חיובי. עכשיו, כשהשגתם את הנתונים, צריך לחשוב על התוכן עצמו – אבל זה כבר לכתבה הבאה!

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר