הפקת סרטי תדמית בחמישה צעדים

29.03.2018

כיום, כבר כל עסק או חברה בעלי אתר באינטרנט, מודעים לכך שכדי להיכנס לתודעה הציבורית ולהביא את העסק לשגשוג, יש צורך בהפקת סרטי תדמית קצרים – הצרכנים פשוט דורשים זאת. למרבה המזל, עם מצלמות זולות, התקנים ניידים חזקים ואינטרנט במהירות גבוהה, היום כבר הרבה יותר קל להפיק, ליצור, ולהפיץ סרטי תדמית. וזה אפילו לא מסובך – אין לכם מה לדאוג – אמנם הפקת סרטוני תדמית עשויה להיראות מסובכת במבט ראשון, אך אם תבצעו את השלבים הבאים, תוכלו גם אתם לעשות זאת בקלות.

צעד ראשון – תכנון אסטרטגי

זיהוי המטרה והיעדים האסטרטגיים לסיפור. כדאי לשקול מהן מטרות הסרטון: צרו תקציר יצירתי ושקלו את המטרות, הז'אנרים והקהל של הסרטון שלכם. בהמשך, הכינו תסריט, תרחיש (סטוריבורד) ותכננו את התקציב.

צעד שני – פרה-פרודוקשן

תכנון ההיבטים הטכניים ליצירת וצילום הסרטון. לאחר שקבעתם את היעדים האסטרטגיים שלכם, הגיע הזמן להבין איך אתם הולכים להשיג אותם, ולפתח תוכנית מוחשית כיצד לייצר את הווידאו מנקודת מבט טכנית.

צעד שלישי – הפקה

צילום סרטון תדמית. עכשיו כשיש לכם תוכנית, הגיע הזמן ליישם אותה. זה הזמן שבו אתם צריכים לבקר את הסט עם הצוות שלכם, להכין את השחקנים (או המתראיינים שלכם), לבדוק או לתכנן את הגדרות המצלמה, התאורה ואת ציוד האודיו, ולהתחיל לצלם את הסרטון.

צעד רביעי – פוסט פרודקשן

עריכת סרטון תדמית לעסק שלכם. לאחר שצילמתם אותו, הגיע הזמן לקבל את חומרי הגלם, לערוך אותם באמצעות אפליקציית העריכה, להוסיף מוזיקה וגרפיקה ולכוונן את הוויז'ואל והסאונד.

צעד חמישי – הפצה ושיווק

הפצה ושיתוף של סרטי תדמית. אחרי שתקבלו את הסרטון המוגמר, אחרי ליטושים אחרונים של עריכה, יהיה עליכם להפיץ ולקדם אותו באמצעות המדיה, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיתופים.

אלו הם, בגדול, חמשת השלבים בהם פועלים משווקי וידאו מקצועיים. הבדל עיקרי אחד בין מקצוענים לחובבים שחשוב לציין, הוא שלרוב, אם מפיקי סרטי תדמית לא מקצועיים נוטים להתמקד בשלבים 2-4 בלבד, שלבי הייצור, ולהזניח את שלבים 1 ו- 5. משווקים מקצועיים לעומתם, מקדישים המון זמן יקר בתכנון שלב 1 ולאחר מכן מיישמים את החזון בשלב 5, שלב ההפצה. אך כל השלבים חשובים במידה שווה בזמן יצירת סרטון תדמית, והם אף קריטיים בהשגת רמה גבוהה של הצלחה ולכן, אין לזלזל באף שלב. ואם הכל נשמע לכם כמו ג'יבריש, ואתם רוצים להיעזר בחברה מקצועית שתפיק לכם סרטון תדמית איכותי ומוצלח, ותלווה אתכם לאורך התהליך כולו, אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם מרקט מסטר – 077-5125110

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר