הפקות סרטי תדמית ואנימציה – איך עושים את זה?

24.10.2017

סרטי תדמית הם דרך נהדרת ומלהיבה להביא את העסק שלכם, קטן כגדול, לתודעתו של כלל הציבור. כמו פרסומת טלוויזיה מסורתית, סרטון תדמית מפרסם את יתרונות העסק עבור לקוחות פוטנציאלים. אבל בניגוד לפרסומת בטלוויזיה, סרטי תדמית ניתן כיום לשדר ישירות לקהל היעד ובחינם, באמצעות דוא"ל, קמפיינים במנועי חיפוש, ניוזלטרים, שיתוף באתרים כמו יוטיוב וברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק אינסטגרם וכו'. הפקת סרטי תדמית לאינטרנט לא חייבת להיות מורכבת או יקרה. עם קצת תכנון, אתם יכולים לייצר סרטון תדמית מקצועי, שיהפוך להיות כלי שיווק שלא יסולא בפז עבור העסק או החברה שלכם.

אז איך עושים נכון הפקת סרטי תדמית?

זהו מהן המטרות שלכם עבור סרט תדמית זה

לפני שאתם מתחילים בהפקת סרטון תדמית, שאלו את עצמכם מה אתם רוצים להשיג באמצעות סירטון בוידאו: מיהו קהל היעד? מה יהיה הטון של סרטון התדמית – מצחיק, מרגש, מקצועי וכו'? מה תרצו שהצופים יעשו אחרי הצפייה בסרטון התדמית – ישתפו אותו עם חברים? שיתקשרו לעסק שלכם? שיקליקו למידע נוסף?

הגדירו תקציב

בניגוד לדעת הציבור, הפקות סרטוני תדמית הרבה פחות יקרות מיצירת פרסומות טלוויזיה מסורתית. אם אתם מתמצאים מעט בווידאו ועריכה, ולא חייבים שהסרטון התדמית יהיה סופר מקצועי ומלוטש, יש סיכוי גדול שתוכלו לייצר את סרטון תדמית או סרטון אנימציה בסכום נוח, או בעלות נמוכה. כדי לייצר סרטון תדמית או סרטון אנימציה באיכות גבוהה לעומת זאת, ייתכן שתרצו להתייעץ עם חברת הפקות מקצועית. חברות הפקה רבות עובדות כיום עם עסקים קטנים ועוזרות להם לפתח, לייצר ולהפיץ סרטוני תדמית.

תכננו היטב

בשלב הפרה-פרודקשן (טרום הפקה) של סרט התדמית, תצטרכו לתכנן איך הוא ייראה ויישמע. כן, למרות שזה הליך פורמלי ומייגע, כדאי מאד שתכתבו תסריט גם אם מדובר על סרטון אנימציה, תמפו ותעברו על כל פריים שלו, תבחרו את המוזיקה, את הקריין וכו'.

צאו לדרך – צלמו את סרטון התדמית

אם תכננתם תכנית טובה ומדויקת, צילום סרטון התדמית אמור להתנהל באופן חלק וללא תקלות. על ידי זה שתדעו בדיוק למה אתם זקוקים, ומה קורה בכל פריים ופריים, תוכלו לחסוך הרבה זמן. ואם אתם עובדים עם חברת הפקת סרטוני תדמית מקצועית, גם הרבה כסף.

שלב העריכה

שוב, אם יש לכם תכנית טובה, עריכה של סרטי התדמית, בין אם אלו סרטי וידאו או סרטי אנימציה, צריכה להיות קלי קלות. זה הזמן שלכם להתרכז, לחשוב מה כדאי להוסיף, לוודא שהרעיון אכן עובר בסרטון וכו'.

חושבים על סרטון תדמית לעסק אבל מחפשים עזרה מקצועית? מרקט מסטר – הגעתם למקום הנכון.. אל תהססו ודברו איתנו ב- 077-5125110.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר