הומור בסרטוני תדמית לעסקים

18.11.2018

כמה במאי וידאו צריך כדי להחליף נורה?
רק אחד, אבל הוא כמובן רוצה לעשות את זה עשר פעמים, ואחרי שהוא מסיים, כולם אומרים שהנורה הקודמת היתה הרבה יותר טובה.

הערך המוסף של הומור בסרטוני תדמית לעסקים:

  • מושך תשומת לב

    בזירה השיווקית בת זמננו כולנו מוצפים מכל עבר בסרטוני תדמית ופרסומות. מצד שני, לאף אחד אין יותר מדי זמן פנוי, וכאשר לכל העולם וחבריו יש סמארטפון מחובר 24 שעות ביממה, נוצר מצב שכולם מחוברים, אבל לפסקי זמן קצרים מאד. בתוך השפע הזה, מי שיוזם הפקת סרט תדמית הומוריסטי יבלוט ויתבדל מכל השאר, ימשוך תשומת לב ויעודד את הצופים להמשיך ולראות את הסרט עד סופו, שם תבוא הקריאה לפעולה.

  • יוצר קשר רגשי עם הלקוח

    צחוק הוא תגובה רגשית, חיובית לרוב. סרט תדמית הומוריסטי יצור רגש חיובי אצל הלקוח, מה שישפיע על יחסו לחברה, למוצר או לשירות שלה.

  • מעניק פנים אישיות לחברה

    סרט עם הומור מעניק פנים אנושיות לחברה, והיא כבר לא נראית כמו חברת ענק חסרת יחס אישי.

  • הומור הוא דרך מצוינת "למכור" מותג מבלי למכור מוצר

    הצרכנים הרי לא רוצים להרגיש שרק מוכרים להם משהו. על ידי פנייה באמצעות הומור לרגש של הצרכנים, אתה עוסק בהם וגורם להם לזכור אותך. הדבר המדהים ביותר בשימוש בהומור בשיווק הוא שחברות עם מוצרים רגילים לכאורה יכולות לגרום לאנשים להרגיש שהמוצר שלהן הכי מיוחד.

למה לשים לב?

היום כל חברה ועסק מרגישים שהם חייבים סרט תדמית, וכל ילד בטוח שהפקת סרט אנימציה זה משחק ילדים. אבל כאשר מדובר בסרטוני תדמית לעסקים, כדאי לפנות למקצוענים, מהסיבות הבאות:

  • צחוק צחוק אבל, הפקת סרט תדמית הומוריסטי זו לא בדיחה. זו עבודה רצינית שדורשת תכנון מוקדם. אי אפשר לכתוב תסריט ואחר כך "להוסיף הומור". זה לא יתפוס.
  • צחוק צחוק אבל, לא לשכוח את המסר השיווקי שלכם ואת המטרה. זכרו, אנו לא קומיקאים אלא אנשי עסקים (אלא אם יש לנו מועדון סטנד-אפ); לא כדאי שההומור יהפוך למטרה בפני עצמה, כי אז הצרכנים אולי יצחקו אבל לא יבינו על מה היה מדובר.
  • צחוק צחוק אבל, לא לשכוח את קהל היעד. הומור זה כיף אבל הוא עלול להיות מסוכן. לא כולם צוחקים מאותן בדיחות, ואנשים לעתים עלולים להיעלב או להיפגע, ואז מושגת תוצאה הפוכה. לכן חשוב למקד את קהל היעד ולדעת בדיוק למי פונה הסרטון.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר