18.11.2018
כמה במאי וידאו צריך כדי להחליף נורה?
רק אחד, אבל הוא כמובן רוצה לעשות את זה עשר פעמים, ואחרי שהוא מסיים, כולם אומרים שהנורה הקודמת היתה הרבה יותר טובה.
בזירה השיווקית בת זמננו כולנו מוצפים מכל עבר בסרטוני תדמית ופרסומות. מצד שני, לאף אחד אין יותר מדי זמן פנוי, וכאשר לכל העולם וחבריו יש סמארטפון מחובר 24 שעות ביממה, נוצר מצב שכולם מחוברים, אבל לפסקי זמן קצרים מאד. בתוך השפע הזה, מי שיוזם הפקת סרט תדמית הומוריסטי יבלוט ויתבדל מכל השאר, ימשוך תשומת לב ויעודד את הצופים להמשיך ולראות את הסרט עד סופו, שם תבוא הקריאה לפעולה.
צחוק הוא תגובה רגשית, חיובית לרוב. סרט תדמית הומוריסטי יצור רגש חיובי אצל הלקוח, מה שישפיע על יחסו לחברה, למוצר או לשירות שלה.
סרט עם הומור מעניק פנים אנושיות לחברה, והיא כבר לא נראית כמו חברת ענק חסרת יחס אישי.
הצרכנים הרי לא רוצים להרגיש שרק מוכרים להם משהו. על ידי פנייה באמצעות הומור לרגש של הצרכנים, אתה עוסק בהם וגורם להם לזכור אותך. הדבר המדהים ביותר בשימוש בהומור בשיווק הוא שחברות עם מוצרים רגילים לכאורה יכולות לגרום לאנשים להרגיש שהמוצר שלהן הכי מיוחד.
היום כל חברה ועסק מרגישים שהם חייבים סרט תדמית, וכל ילד בטוח שהפקת סרט אנימציה זה משחק ילדים. אבל כאשר מדובר בסרטוני תדמית לעסקים, כדאי לפנות למקצוענים, מהסיבות הבאות:
דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835
טל: 077-5125110
פקס: 077-5125113
talk@marketmaster.co.il