סרטי תדמית – טיפים לאופטימיזציה עבור מנועי חיפוש

8.03.2018

סרטי תדמית נמצאים בכל מקום. אי אפשר להתעלם מהם. בעיקר אם העסק מנסה להתבלט וליצור נוכחות מורגשת ברשת.
הנה מספר טיפים של מומחי SEO למה כדאי לשים לב ומה להדגיש בבואנו לקדם את העסק באמצעות סרטון תדמית:

1. הוסף ערך

ככל שזה נשמע נדוש, שימו לב: התוכן צריך להיות רלוונטי לקהל היעד, תוך כדי הוספת ערך שישכנע את המשתמשים להקדיש זמן לצפייה בסרטון הזה ספציפית. ככל שסרטון תדמית לעסק הוא איכותי יותר, כך גדלים הסיכויים לבנות מערכת יחסי אמון עם הקהל ולהגדיל את ההמרות.

2. הציבו את הסרטון באתר

אם יצרתם סרטון תדמית, חשוב להציב אותו באתר על מנת להבטיח שמנועי החיפוש לא יכוונו את התנועה לאתר אחר. לדוגמה, להעלות את סרט התדמית ליוטיוב ולהוסיף קישור חזרה לאתר אולי נשמע רעיון טוב מבחינת כמות המבקרים ביוטיוב, אבל מבחינת SEO, מנועי החיפוש יסרקו את יוטיוב קודם, במקום את האתר עצמו.

3. צרו מטא-דאטה רלוונטי

הסרטון אמור לספק את הפרטים הדרושים כדי לעזור למנועי החיפוש. מטא-דאטה מציע פרטים נוספים על כותרת הסרטון, תיאור, אורך הסרטון ושם הקובץ. התיאור עשוי לספק פרטים ומילות מפתח נוספות, ובכך לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש.

4. בצעו מחקר מילות מפתח

ניתן לבצע מחקר מילות מפתח גם בסרטי תדמית. זה עשוי לעזור ביצירת תוכן רלוונטי ביותר עבור קהל היעד. חשוב לזכור תמיד ליצור תוכן תיאורי, אך גם קריא; גם לקהל היעד, וגם למנועי החיפוש.

5. התמקדו בתמונה הממוזערת

תמונה ממוזערת של סרט תדמית היא בין הדברים הראשונים שהמשתמשים יראו, וייתכן שתשפיע על החלטתם אם אכן ללחוץ עליו.

6. הוסיפו תמליל וידאו

תמלילי וידאו מלאים הם הגרסאות הכתובות של סרטוני תדמית. הן יכולות להיות שימושיות מאוד אם הן כוללות גם את מילות המפתח הנכונות, ובכך יסייעו למנועי החיפוש ללמוד יותר על התוכן שלכם.

7. אפשרו הטמעה של הסרטון

אם משתמשים רוצים לשלב את הסרטון באתר שלהם או בבלוג שלהם, פירוש הדבר שהם אוהבים אותו מספיק כדי לכלול אותו בדף שלהם. זה כבר הצלחה, וזה עשוי להוביל לשיפור בדירוג שלך בדפי התוצאות.

8. שתפו במדיה החברתית

ישנם אלה האומרים שסעיף זה צריך להיות ראשון בחשיבותו. קדמו את התוכן ככל האפשר בכל הערוצים הרלוונטיים, שכן זו הדרך הטובה ביותר להפיץ מידע ולהגיע לקהל הנכון. כך ניתן להגיע ליותר צופים, תיצור קישורים חדשים ותנועה רבה יותר ובהמשך, למיקום טוב יותר בדפי התוצאות.

לסיכום

הפקת סרטי תדמית היא תהליך ארוך המצריך הרבה מחשבה, הרבה הכנה והרבה עבודה. העניין הוא שהעבודה על אותו סרטון תדמית – בין אם סרטון וידאו או סרטון אנימציה – לא נגמרת ברגע בוא מסתיימת ההפקה. עכשיו צריך לעשות את כל מהלכי השיווק והקידום של אותו וידאו על מנת להגביר נראות. לא עושים סרטון תדמית לעסק, או לחברה או ארגון, אלא אם כן רוצים שיראו אותו על מנת שיחוו את המסר שהוא מנסה להעביר. עקב כל השלבים הכלולים וכל הצעדים שצריך לקחת בחשבון בכל הנוגע לסרטי תדמית, חשוב לשקול בכובד ראש את חברת ההפקות אותה שוכרים: בבחירת חברה להפקת סרטון תדמית מחיר, איכות, אמינות ויצירתיות הם כמה מהשיקולים החשובים ביותר לכל לקוח. צרו קשר עם מרקט מסטר עוד היום והתחילו בהפקת סרט תדמית איכותי ומקורי.

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר