מאחורי הקלעים של הפקת סרטי תדמית עבור פתחון לב

21.01.2018

פתחנו את הלב והפקנו פרו בונו בשילוב עם גריי קונטנט עבור עמותת פתחון לב שני סרטים שיעודדו אתכם לתרום למי שחסר לו דברים בסיסיים כדי לעבור את החורף בשלום. באמת שיש אנשים נפלאים, במאית, צלם, תאורן, עוזרי הפקה, שחקנים וכו' ,עבדו בחינם או עשו מחיר מאוד צנוע כדי שהסרטים האלה יעלו לשידור. אנחנו מאוד אוהבים את התוצאה ומקווים שגם תביא לתוצאה הרצויה וכמה שיותר תרומות.

איך הלך תהליך הפקת סרט תדמית?

האתגר ההפקתי היה לשמור על זה כמה שיותר קטן ולהצליח לרגש במינימום זמן. אוראל ביטן המדהימה הצליחה לכתוב שני סיפורי חורף שמעבירים בדיוק את מה שחיפשנו. לא דרמה של הומלסים מבוגרים שקופאים מקור על ספסלים שלדעתנו עלולים ליצור מרחק מסוים בין האובייקט שבסרט לתורם הפוטנציאלי אלא סיטואציה מוכרת ביום יום שנראית הכי בסיסית ולאחרים פשוט אין אותה.

הייתה החלטה להפיק שני סרטים ביום ולכן התסריטים לסרטוני תדמית נכתבו עבור לוקיישן אחד בלי שוטים מאוד מורכבים אבל כן כאלה שפוגעים בול בלב בעזרתו של הצלם אורן, עיקר העבודה הייתה ביכולת להוציא רגש מדויק מילדים בני 10, יעל אל רוד ידעה בדיוק איך לעבוד איתם והמקצעות שלה הובילה את יום הצילום בצורה מושלמת.

העובדה שהפקנו שני סרטי תדמית שונים עבור עמותת פיתחון לב ללא עלויות נוספות היא בעניינו מפתח להצלחת הקמפיין. יש כאלה שיתחברו לסרט "המעיל" אחרים "למרק", דבר נוסף היכולת לגוון ולהציג את הצורך בתרומה כל פעם מזווית אחרת תורמת ליכולת של המסר לעבור ללא אדישות של הצופה שרואה רק פרסומת אחת בכל חשיפה.

עוד דבר שהוביל אותנו במישור של התוכן, הארט והבמוי היה לא למסכן את הנזקק לתרומה. בסופו של יום חיים בתוכנו 700 אלף אנשים שצריכים עזרה כזאת או אחרת כדי שהחורף שלהם יעבור בשלום, בן שמשחק את הילד שלא מקבל מעיל ושקדי מרק ( כל סיטואציה בסרט שונה) נראה באותו מעמד סוציואקונומי כמו יאיר שהוא הילד שמקבל את היחס האבהי/אימהי המצופה. הנזקקים לא נראים שונים מאתנו , הם פשוט חוסכים מעצמם דברים שאנחנו פחות רואים, תרופות, תנור חימום, אוכל מזין וחם.

לסיכום

בתהליך הפקת סרטון תדמית לעסק, או יצירת סרטון אנימציה שיווקי – שכן גם סרטי אנימציה יכולים להיות סרטוני תדמית, פרסומות ועוד סרטים שיווקיים – ישנם הרבה דברים לקחת בחשבון: זמן, בתור התחלה – ישנם הרי 3 שלבים של הפקת סרטון תדמית, פרה-פודקשן, פרודקשן ופוסט-פרודקשן; לכל סרטון תדמית מחיר ייחודי שמבוסס על המסר, גודל ההפקה ועוד גורמים; צריך לקחת בחשבון את התוכן, הקריאייטיב והתוצאה הסופית.

בתהליך ההפקה הזה, למרות הלו"ז הקצר, מגבלות התקציב, אנחנו לא מופתעים מהתוצאה המדהימה , בתעשייה שלנו רווית האגו, המאבקים על פרויקטים והתחרות על תקציבים יש אנשים נפלאים שנרתמים לעזור למי שצריך ללא היסוס.

תודה לכולכם ממשפחת מרקט מסטר!

לחצו כאן ללמוד עוד על עמותת פתחון לב


מגזין Market Master

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר